به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۶۷۲۶۷
ماجراي رحيمي يك «تخلف» بود

تيتر كيهان درباره حكم رحيمي را ببينيد!

گروه سياسي: در حاليكه اكثر روزنامه‌هاي سياسي و اقتصادي كشور روز پنجشنبه، تيتر و عكس اول خود را به خبر حكم دادگاه درباره معاون اول پاك دست‌ترين دولت تاريخ ايران! اختصاص دادند، روزنامه حامي دولت سابق با تاخير، اين خبر را در شماره امروز خود چاپ كرد. اندازه تيتر و مكان آن در صفحه اول اين روزنامه را ببينيد! مگر خبرش مهم بود؟! به جزاينكه روزنامه‌هاي حامي فتنه و جورج سورس بزرگش كردند؟ سندش هم موجود است!



اين روزنامه ماجراي رحيمي را به «تخلف»! تعبير و بدون اشاره به حكم دادگاه مبني بر «اخذ رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع» در چند خط  ماجرا را جمع كرده است!‌ كل خبر كيهان به شرح زير است: «پرونده محمد رضا رحیمی پیرامون تخلفات در شرکت بیمه ایران، بدواً در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد که هیئت قضایی این شعبه او را به 15 سال حبس، پرداخت دو میلیارد و 850 میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم کرده بودند. با اعتراض رحیمی پرونده به دیوان عالی کشور رفت که دیوان ضمن تایید محکومیت او، مجازات حبس وی را به 5 سال و 91 روز کاهش داد و مجازات نقدی وی را نیز تعیین کرد و همچنین حکم انفصال از خدمت را نیز برای او صادر کرد.»

اين روزنامه سپس به نقل از چند اصولگراي حامي دولت سابق صدور این حکم را به فال نیک گرفته و آن را نشان از اقتدار و تأثیرناپذیری قوه قضائیه و افتخار اصولگرايان دانسته‌ است!

سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۹:۲۴
بهار!یادآوری این نکته مهم است که بدانیدعناصر دوم خردادی و کسانی که در اردوگاه کارگزاران تعریف می‌شوند از آقای رحیمی حمایت جدی و اساسی کرده‌اند در مجلس هفتم منتخب کمیسیون برنامه و بودجه برای ریاست دیوان محاسبات آقایان رحیمی و فرهاد رهبر بودند و طبق آیین نامه می بایست به صحن مجلس معرفی ‌شوند و با رای گیری ریاست دیوان معلوم شود. (282624)
سعید1
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۵۵
بله حتما شما راست می گویید سعید خان!ایشان در زمان انتخابات 76 استاندار کردستان بود.120 درصد واجدین شرایط به رقیب خاتمی در کردستان رای دادند.این معجزه پاداش دارد.حتما اصلاح طلبان از اوحمایت کرده اند!نمی کردند مغزشان معیوب بود! مانده ام شما این اطلاعات دست اول راازکجا آورده اید! اما دوست عزیز زیر مطلب روشنگر بهار در مورد کیهان نوشتن این مطلب شما چه معنایی دارد؟! نظرات شما را دنبال می کنم.به نظر نمی آید نفوذی غارتگران در این سایت باشید. اما اگر دل بستگی به این جماعت دارید نگران نباشید.... (282781)
دبیر زبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۲:۱۷
چرا به اصطلاح اصولگرایان از خجالت و شرمساری نمیمیرند؟چرا هنوز فشارهای امثال رسایی باعث لغو اکران فیلمها وکنسرتها میشود ؟چرا روحانی خلع سلاح شده؟ چرا؟؟ (283188)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۲۳
بازم مثل همیشه مغلطه .تا حکم نداده بودند و فسادش ثابت نشده بود عزیز دل شما بود حالا که گندش در امده به کس دیگه نسبت میدین بابا شما واقعا" که روانی ترین موجودات روی زمین هستید . (282813)
آهنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۴۳
نامه حضرت علی به مالک:ای مالک اگر زیر دستان تو فسادی مرتکب شدند و ظلمی کردند و تو بی اطلاع بودی تو در آن شریکی. بزن لایکو به یاد مولای عدالت (282893)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۰۸
شما هم که دارین چشم و گوش بسته داری حرفای کیهان رو تکرار میکنی!!!!
اولا دوم خرداد و کارگزاران مجزا هستند و یکی نیستند!!!!کارگزارانی ها اصولگرایان اولیه هستند!!!!
دوم:مگه فسادها مال اون موقع بوده؟!!!!
سوم:دولت پاک دستان شرایط فساد را ایجاد کرده
پس لطفا منطقی فکر کن!!!!
چهارم:به استدلال کیهان باشه این آقا قبل انقلاب متولد شده پس همه اش زیر سر پهلوی هست!!!! (282868)
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۱:۱۷
ایـــول اینو خوب اومدی! من خودمو کشتم تا به بعضیا بفهمونم که عاغا کارگزار با اصلاح طلب فرق داره! (283152)
لطفا منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۴۰
آخه چوبو که بلند کنی گربه دزده میفهمه (282891)
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۰۹
شریعت عمو گریه نکن درست میشه : دی (282915)
benjamin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۹:۲۵
خط قرمز احمدی نژاد همه فاسد و دزد دراومدن. الان دیگه نوبت خودشه. (282625)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۹:۲۷
واقعاً از کیهان چیزی بیش از این انتظار دارید؟؟!!!!

اگر فقط یک ده هزارم این دزدی و سرقت در دولت سید خندان ما بود، الان اردوکشی های خیابانی و اتوبوسی فرمایشی کفن پوشان، راه را برای عبور و مرور عادی مردم برای چندین روز می بست و چه بسا کشته هم می دادند و فریاد وا اسلاما و وا بیت المالای ایشان بر هوا بووووووود!!!! (282629)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۹:۲۸
پنج سال خیلی کم هست این خیانت هست خیانت به اعتماد مردم به مسولیت به زمن آب جاده و درختان ...کرده باید جرم سنگین تر برا تعیین می کردن (282630)
سيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۰۴
بقيه حکم نگهداشتن تا احمدي نژاد ورحيمي افشاگري نکنند (282791)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۰۸
جالبه طرف تا خرخره بیت المال رو میخوره اونوقت فقط 5سال زندان!
اونوقت طرف واسه انتقاد کم مونده به حبس ابد محکوم میشه..... (282799)
ما
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۵۷
یاد این مثال افتادم که هرکه بالاتر نشست استخوانش خرد تر خواهد شکست. البته به غیر از اصول گرایان عزیز. (282860)
ثمن
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۹:۴۳
شریعتمداری خودش می دونه چه وقتهایی جار و جنجال کنه کی لال بشه. فقط کافی بود معاون اول دولت اصلاحات یا... به یک هزارم این دزدی ها متهم میشد آنوقت تیتیر اول کیهان را میدید (282638)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۹:۴۶
دزدي فرد افتخار اصولگرايان؟!؟! عجب سوخته اين كيهان اتيش گرفته و اين تيترو كاركرده (282639)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۹:۵۰
این ارزش خبر نیست که تیتر رو بزرگ می کنه و به صفحه ی اول می یاره، این منافع کیهانی برخی هاست که تیترها رو کوچیک و بزرگ و یا اصلا حذف می کنه! (282640)
لر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۹:۵۳
ای جیز ننگ برشرکای دزدان بیت المال (282644)
پردیس
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۹:۵۴
حسین شریعتمداری افکار داعشی را سریع دانلود میکند ،با این نزدیکی افکار بهتر نیست حاج حسین یک شعبه کیهان را در موصل و رقه دائر کند بلکه اون جا ها فروشی داشته باشد.ما که حاضر نیستیم کیهان را برای سبزی هم داشته باشیم چون سبزی ها را نیز مسموم میکند. (282646)
احمدازبابل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۹:۵۹
عرض شداین طایفه اگردرزمان امام رضاع حضورداشتندآن امام همام رابواسطه ازدواج باخواهرمامون وپذیرش ولیعهدی نعوذوبالله متهم به سازش میکردند.ویاقصه آن واعظ راشنیده ایدکه بجزفرشش فرشهای دیگران بایدبریده شود!آقایان اصاح طلب هم بایدمواظب باشندتااینجورفضاحتهای سیاسی واقتصادی متوجه شان نشود.چراکه یکی ازاصول بنیانی اصلاحات پاکدستی وگردن نهادن به عدالت اجتماعیست .مع الاسف دراین بخش چنان جدیتی نمیبینیم!!! (282650)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۰۰
چرا از فساد دوران سازندگی واصلاحات واقا زاده های عنوان دار حرفی درکار نیست البته بنده طرفدار احمدی نژاد وسلف ایشان هم نیستم اما عرض بنده اینست که این شلوغ کاری ها خیلی هم بی غرض نیست چه اینکه حضرات قبل هم بابت عملکردشان به همین اندازه پاسخگو هستند هرچند بیان انها در این مقال نمی گنجد وهرکدام مثنوی هفتاد من است. (282652)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۳۵
(2) حالا قضیه شما مثل این هم دهاتی ما میماند هر موقع میگیم دولت پاک شما ناپاک بود برای رهایی از شماتت و نداشتن حرف منطقی داستان حسنک وزیر را تعریف میکنید . (282834)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۰۵
اگه اصلاح طلبان اختلاس کرده بودند اصولگرایان مثه فتنه هم بر علیه انها کاسبی میکردند! (282909)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۸:۴۸
شما خواب تشريف داريد يا خود را به خواب زده ايد؟ پرونده مهدي هاشمي كه در همين قوه قضائيه در حال پيگيري است !؟ با اين تفاوت كه سمت رحيمي معاون اول رئيس جمهوري و از اعضاي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي بوده است !!!!!! (283035)
روشنایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۰۲
اتهام اقای رحیمی مربوط به سال 82 است.. ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد از سال84 شروع شده... و معاون اولی اقای رحیمی از سال88 شروع شده...
ویک تخلف از رحیمی در دولت دهم در پرونده وجود ندارد!! پس این چه اصرار تامل برانگیزیست از سوی اصلاح طلبان!!! و مدعیان اصولگرایی!! که سالهاست وقتی نامی از این پرونده میبرند میگویند: معاون اول احمدی نژاد!!! البته جای ذکر است که اقای احمدی نژاد نباید ایشان را انتخاب و منصوب میکرد ، اما نکته قابل توجه اینکه در زمان دولت دهم رحیمی هیچ تخلفی مرتکب نشده!
میخواهند ظالمانه ... (282654)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۵۳
صورت مسئله رو پاک نکن روشنایی جان شخصی که از سوابق و کارهای خلاف معاونش در گذشته خبر نداشته یا نخواسته خبردار بشه صلاحیت رئیس جمهور شدنو "نداره" نداشته" و "نخواهد" داشت (282939)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۹:۲۷
کرسنت چی بود؟؟؟؟ (283066)
شاغلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۷:۰۸
اولاً خط قرمز احمدی نژاد باعث شد که حکم ایشان اینقدر طول بکشه و زندان و جریمه اش کاهش پیدا کنه ثانیاً خدا کنه که تخلفاتش همین ها باشه که رسیدگی کرده اند لابد شما شبانه روز همراه ایشان بودید که می فرمائید در دولت دهم هیچ تخلفی مرتکب نشده است. (282980)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۹:۵۴
عذر بدتر از گناه!!!!اگه این همه فساد داشته چرا اومدو معاون اول شد اونم تو اون شرایط یعد اسفندیار خان داری با کینه مزخرفی که نسبت به سید محمد خاتمی داری همه رو ناخواسته زیر سوال میبری!!!!
منطقی باش!!!! (283092)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۰۴
اين شريعت مداري ، با هيچ شريني در دنيا خورده نميشه! تصور ميکنم اين حوض ها و نهرهاي شير و عسل هم که ميگن توي بهشت هست، اين موجود رو ذره اي خوردني نميکنه! يعني . . . (282655)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۱۲
آقا این آدم ، دست راست شعیب ابن صالح بوده ( احمدی نژاد)...

خوب دیگه چه خبر؟!!! (282657)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۱۵
از کیهان چه توقعی غیر از این دارید با اون حمایتی که از رییس دولت ایشون کرد (282659)
بینام
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۱۶
بله این هم از معاون اول دولت پاک احمدی نژاد که آقای شریعتمداری سینه چاک ان است . اینها همه از یک قماش هستند . (282660)
دی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۲۰
وای اگه یکی از این اصلاحاتی ها بودن الان چه غوغا و بلوایی بود... (282663)
علی
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۲۰
اگر معاون دههم دولت اصلاحات بود چی تیتر می زدی کیهان عدالت گستر (282664)
محمد
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۲۴
با سلام..حالا اگر معاون اول دولت اصلاحات همچین کاری کرده بود به نظرتون چه تیتری کهيان میزد?? حتما میزد مسلمانان. به پا خیزید یقه ها بدرید..سینه ها بچاکيد که آبروی نظام رفت (282670)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۱۴
واي علم الهدي چيكار ميكر اگه اينكارها رو در دولت اصلاحات انجام ميدادند.البته بعيد نيست چند وقت ديگه رحيمي را اصلاح طلب بكنند! (282872)
لطيف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۲۷
شتر درخواب بيند پنبه دانه...مصداق اين است كه ما فكر مي كنيم م-ر به زندان مي رود. از اول انقلاب كدام اصولگراي متخلف با حكم و بي حكم قاضي به زندان رفته است كه م-ر دومي اش باشد (282673)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۴۱
اين افرادي كه مردم را ....فرض كردند و با چپاول بيت المال و ساختن جمشيد بسم الله به اقتصاد مملكت ضربه اي زدند كه تا سالها نمي توان جبران كرد (282685)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۴۲
اميدواريم شاهد افتخارات بيشتري از اين دست براي جبهه اصولگرايان باشيم!! (282687)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۱۴
ینی میگی بیشتر بخورن؟؟
مگه کم خوردن؟ والا فک نکنم هیچ جای دنیا به اندازه ای که این هشت سال تو کشور ما فساد مالی شده، اختلاس شده باشه. همه رقما نجومی هستن. فک کنم رکورد دنیا رو زدیم، یکی بره اینا رو تو کتاب گینس به حساب همه اصولگراها ثبت کنه...
این چه آرزوییه میکنی (282802)
شسی
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۴۴
باور کنید احمدی نژاد رو نمی تونن محاکمه کنن چون پای خیلی ها گیره در ضمن به کدامین گناه حتما مشایی یا مسکن مهر یا بنزین پترو شیمی یا جریان هولوکاست (282688)
مـردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۴۸
سلام،حال وروزاین روزنامه ومسؤلش دیگربرکسی پوشیده نیست ولی اگرغیرازاین عمل کند،بااعتراف به حمایت وستایش احمدی نژادیون وبه جرم نشراکاذیب وفریب مردم درسالهای گذشته ،خودش هم محکوم است. (282689)
-----
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۰:۵۸
کیهان است دگر (282693)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۰۷
از شرمندگی ایست .وچیز طبیعی است (282697)
ادبستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۰۰
کسی مژده پیش انوشیروان عادل آورد گفت شنیدم که فلان دشمن ترا خدای عزّوجل برداشت گفت هیچ شنیدی که مرا بگذاشت (282730)
بامداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۳۵
کیهان حق را باطل وباطل را حق منعکس می کند اگر غیر از این انعکاس می داد جای تعجب داشت (282758)
M@hdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۰۹
باشد که به امیدخدا سران فتنه هم توسط قوه قضائیه محاکمه شوند.... (282914)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۱۲
به نظر من دور از اخلاق رسانه ای است که به اندازه تیتر یک خبر گیر بدهیم!قرار نیست که همه مثل هم باشند،متاسفانه دوستان روشنفکر در کشور مان هم عادت کرده اند که خوب و بد بسازند،مثلا همه باید از فیلم جدایی نادر از سیمین تعریف می کردنند،اگر نمی کردنند افراطی غیر هنری و مستبد می شدند،این همان فکری است که از زمان مشروطه در ایران است،در بین همه تفکرات هم است،حتی رو شنفکرا هم انتظار دارند همه مثل آنها فکر کننند،اگرنه، مستبد و افراطی و مخالف آزادی بیانند،بیاییم برای یک بار هم که شده نظر مان را تحمیل نکنیم (282922)
اسکندر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۲۶
حالا فهمیدیم وقتی احمدی نژادمیگفت کابینه من خط قرمز است به آن نزدیک نشویدچه منظوری داشته است این هم ازدولت پاک (282926)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۶:۰۲
دوستان عزیز! آقایان ! این حرفها چیه! موضوع مهم فتنه است! و حامیان فتنه!موضوع مهم قدم زدن ظریف و کری در خیبانهای ژنو است که به قول سردار نقدی پا گذاشتن روی خون شهداست! حالا این محمدرضا رحیمی یه تخلف مالی کرده! چرا اینقدر بزرگش میکنید؟!! (282942)
مسافر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۷:۴۰
چه تیتر کچیکی زده این روزنامه جناح باز (282995)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۹:۲۶
همین‌که‌خبر‌رو‌کار‌کرده‌خودش‌یه‌تحوله‌توکیهان‌‌حسین‌اقا! (283064)
چاقو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۰:۱۳
چاقو دسته خود را نمی برد! (283111)