به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۹
 
۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۹۸۹۰
رونمايي از مسؤول پارازيت‌ها در كشور!

نمی‌دانم منظور از پارازیت چیست!

نمی‌دانم منظور از پارازیت چیست!
گروه جامعه: سايت عصرایران در گزارشي نوشت: خدا را شکر؛ سرانجام مسؤول امواج موسوم به "پارازیت" در کشور پیدا شد. ایرانیان سال هاست که با مشکلی به نام پارازیت مواجهند و همواره از این موضوع ابراز نگرانی می کنند، نه فقط بدین دلیل که در میان برنامه محبوب شان، ناگهان به جای تصویر، خطوط کج و معوج بر صفحات تلویزیونی شان می بینند که فراتر از آن، به دلیل احتمالی است که درباره خطر این امواج برای سلامتی مردم و مخصوصاً کودکان وجود دارد.

تا کنون اما هیچ کس مسؤولیت این پارازیت ها را بر عهده نگرفته است. گو این که اساساً در این کشور چیزی به نام پارازیت وجود ندارد و مسوولان ایرانی همانقدر که درباره حادثه چرنوبیل مسؤولیت قبول می کنند در این باره هم پاسخگو هستند! اینک اما یک نفر پا پیش گذاشته است: معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی.

ماجرا از آنجا آغاز شد که سازمان هواشناسی رسماً اعلام کرد علت این که نتوانست توفان اخیر تهران را پیش بینی کند، اختلالاتی بود که پارازیت ها بر روی تجهیزات راداری هواشناسی ایجاد کرده بودند. در پی اعلام این مطلب، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان «متولی فضای فرکانسی کشور» وارد میدان شد و ادعای جنجالی و شاید تاریخی سازمان هواشناسی را تکذیب کرد.(خبرگزاری مهر 5/5/93)

این که در این ماجرا حق با کیست نه موضوع بحث حاضر است و نه در حوزه تخصص نویسنده این نوشتار. مهم این است که سرانجام مسؤول ماجرای پارازیت در کشور، رسماً رخ نمایان کرد و الّا اگر این سازمان، متولی پارازیت در کشور نبود، نیازی نبود از بین این همه سازمان، معاون این مجموعه جواب هواشناسی در محکومیت پارازیت ها را بدهد.

فقط آقای معاون یک جمله عجیب گفته است: «نمی دانم منظور از پارازیت چیست!»؛ هر چند به نظر می رسد این جمله ناشی از تجاهل العارف است، اما خیلی ساده خدمت شان عرض می کنیم منظور از پارازیت در ادبیات عامه، همان امواجی هستند که برای ایجاد اختلال در پخش شبکه های ماهواره ای، خانه های مردم را در می نوردند و ملتی نگران مضرات آن هستند ولی هیچ کس تا کنون هیچ مسؤولیتی در این باره بر عهده نگرفته است. حال که مسؤول این ماجرا مشخص شده است، انتظار می رود جزئیات پارازایت ها و آثار آن بر سلامتی مردم را مستنداً بیان کند و در این باره، مسؤولیت های بعدی را نیز عهده دار باشد. نمی شود که ملتی را با پارازیت نگران کرد و حتی یک توضیح ساده هم نداد!

محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۱۴:۲۲
اقا وقتی ایشان میفرمایند نمیدانند منظور از پارازیت چیست , بیشتراز این مصدع اوقات شریف نشوید. (243015)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۱۵:۰۳
وقتی به دور وبرم نگاه میکنم تقریبا هیچ خانومی از اقوام وخویشان نیست که دچار سقط نشده باشه ویکی از متخصصین میگفت مراجعین ما بخاطر فوت جنین بیشتر است از بیماریهای زنان است . . .د (243022)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۱۵:۱۵
نگران و دلواپس تمام دنیا هستند غیر مردم ایران (243023)
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۱۵:۳۳
امیدوارم این مسئله بهانه ای شود برای فراخوان جهت مبارزه با این پدیده شوم در سطح کشور (243025)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۱۵:۵۶
اكثر مسئولين كارشون تكذيب اتهام هاى وارده است و ظاهرا تنها چيزى كه برايشان بى اهميت است سلامتى شهروندان بوده و هست. (243029)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۱۶:۱۸
کاش سایت شماهم یکم از نسل کشی صیهونیست ها می گفت (243030)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۱۶:۳۲
شاید واقعا نمیدونن ولی کافی این رو بدونن که همین سونامی سرطان یکی از دلیل پارازیته (243031)
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۱۶:۵۴
در هشت سال جنگ با عراق به اندازه ی این پارازیت به اعصاب وروان و جنسیت و آب و هوا ومحیط زیست آسیب نرسید , ... (243033)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۱۸:۲۷
اینها هیچ حقی برای مردم قائل نیستند اما هزار انتظار از مردم دارند .حتی با لباس پوشیدن و بچه دار شدنشان هم کار دارند. (243038)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۱۹:۵۵
دارن مردم رو می کشن... (243041)
کامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۲۰:۰۸
من کاملا اثرش روی خودم و اطرفیانم بصورت سر درد و افسردگی و بیماریهای دیگر غیر قابل بیان!!دیدم واقعا متاسفم که کاری نمیشه در این مورد. (243042)
پیرمرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۲۱:۱۴
البته ذکر این نکته لازم است که پارازیت معمولا به شبکه های مستهجن کاری ندارد و فقط با شبکه های خبری کاردارد........ بیچاره ما پیرمردهای بازنشسته ............. اگر اخبار را از یک پیرمرد بگیرند ، آیا چیزی جبران آن را میکند ..... خوب برید شبکه های رقص رو پارازیت بندازید چرا گیر دادید به شبکه های خبری ما پیرمردها....... ما که با کسی کاری نداریم ..... (243045)
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۲۲:۲۵
شما را به خدا پيگيري كنيد . در مناطقي از شهر قزوين چنان به شدت پارازيت ارسال مي شود كه تقريبا تمام شبكه هاي همه ماهواره ها قطع مي شود . مثل گذشته نيست كه يكي دو شبكه چند روز قطع باشند بلكه اكثر شبكه هاي همه ماهواره ها هر روز قطع اند . ما نگران سلامتي خود هستيم . چه كار كنيم ؟ (243047)
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۲۲:۲۷
سازمان انرژي اتمي هم دخالت دارد (243048)
علي
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۲۲:۳۹
لطفا پارازيت نفرستيد . ما راضي نيستيم . شما كه مي گوييد به خدا و قيامت اعتقاد داريد . چه حقي داريد كه بر بدن و خانه ما تصرف مي كنيد ؟ (243051)