به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۴۶۴۳۶

معرفی ولوو XC۴۰ اینسکریپشن ۲۰۱۹ در نیویورک

گروه فناوری: ولوو با حضور در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 از دو خودرو جدید خود به نام‌های XC40 Inscription 2019 و V60 2019 پرده برداری کرد. ولوو ایکس سی 40 اینسکریپشن در واقع یک مدل خاص و ویژه از مدل اصلی XC40 است.
معرفی ولوو XC۴۰ اینسکریپشن ۲۰۱۹ در نیویورک
معرفی ولوو XC۴۰ اینسکریپشن ۲۰۱۹ در نیویورک
امکانات متنوع در ولوو XC40 اینسکریپشن 2019
در تصاویری که از این خودرو منتشر شده می‌توان مشاهده کرد که عناصر داخلی خودرو از جنس چرم بوده و حالا صندلی‌های جلویی بهبود پیدا کرده‌اند. قطعه‌های مشکی رنگ دکوراتیو روی پنل درها و ستون‌ها چشم نوازی می‌کند و دراینجا یک تریم چوبی خاکستری نیز به زیبایی داخل خودرو کمک شایانی کرده است. در اطراف نمایشگر سیستم اطلاع‌رسانی/سرگرمی را نیز یک فریم فلزی پوشانده است.
معرفی ولوو XC۴۰ اینسکریپشن ۲۰۱۹ در نیویورک
در خارج این مدل نخستین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، تایرهایی با رینگ‌های جذاب طرح 5 پره دوگانه است. خودروساز سوئدی ولوو همچنین متعهد شده است که مدل اینسکریپشن از قابلیت‌های منحصر به فرد و لیستی گسترده از تجهیزات استاندارد که کمتر در بازار خودروهای شاسی بلند پریمیوم دیده می‌شود برخوردار باشد.
معرفی ولوو XC۴۰ اینسکریپشن ۲۰۱۹ در نیویورک
ولوو هیچ جزئیاتی از پیشرانه خودرو ولوو XC40 اینسکریپشن 2019 را منتشر نکرده است، اما ما انتظار داریم یک مدل 2 لیتری توربوشارژ شده 4 سیلندر با توان تولید 248 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر قدرت‌بخش این خودرو باشد. همچنین یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیروی تولید شده را به هر چهار چرخ خودرو منتقل خواهد کرد. ولوو این خودرو شاسی بلند ویژه را در کارخانه‌ای واقع در آمریکا به تولید خواهد رساند.
معرفی ولوو XC۴۰ اینسکریپشن ۲۰۱۹ در نیویورک
معرفی ولوو XC۴۰ اینسکریپشن ۲۰۱۹ در نیویورک
در سمتی دیگر این شرکت نسل جدید خودروی V60 خود نیز پرده برداری کرده است که نظیر دیگر محصولات مدرن این شرکت، از پلتفرم SPA (Scalable Product Architecture) بهره می‌برد. یک پیشرانه با توان تولید 250 اسب بخار برای مدل دیفرانسیل جلوی ولوو V60 2019 و یک پیشرانه با توان تولید 316 اسب بخار برای مدل چهار چرخ محرک آن تدارک دیده شده است. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیز به صورت پیشفرض وظیفه‌ی انتقال نیروی هر دو نسخه را بر عهده دارد.