گروه جامعه- رسانه ها: روزنامه شهروند نوشت: معلوم نیست تقصیر خود شهرداری تهران است یا سازمان دیگری که کارهایش به اسم شهرداری تمام شده اما به هرحال الان شهروندان تهرانی در تمام نقاط شهر چنان به بیلبوردها و محتوای آنها توجه میکنند که به محض مشاهده هر نکته غیرعادی در آنها، پای بحثهای داغ در شبکههای اجتماعی به موضوع باز میشود.نمونهاش همین پویش «قرار ما» که چند روز است در قالب آن سلسله بیلبوردهایی در سطح شهر نصب شده است.بیلبوردهایی که محتوای اغلب آنها مربوط به نحوه زیبا نگهداشتن شهر است اما واکنشها نسبت به آنها متفاوت بوده است.عدهای از این کار شهرداری که شهروندان را به تولید زباله کمتر، حفاظت بیشتر از زیباییهای شهر، توجه به فضای سبز و... دعوت کرده، استقبال کردهاند اما عدهای دیگر وضع گرافیکی این بیلبوردها را غیرقابل مقایسه با کارهای دیگر شهرداری دانسته و انتقادهای تندی نثار آنها کردهاند.این منتقدان به بیلبوردهای دیگری هم اشاره کردهاند که همین چندوقت پیش در ستایش گفتوگوکردن و فنون آن نصب شده بود.
بیلبوردهایی که کاربران زیادی از آنها با عناوینی مانند «گرافیست: امیرعلی، چهارساله از تهران» یاد کرده بودند اما مجتبی موسوی، معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران، درباره کیفیت هنری این بیلبوردها بمیگوید: «به هرحال هرکدام از این پروژهها از سوی تعدادی از گرافیستها اجرا میشوند.کسانی که هرکدام در این زمینه صاحب تخصص هستند اما به هرحال سلیقهها متفاوت است. یک هنرمند به پیچیدگی یک اثر علاقه دارد و یکی دیگر کاری ساده را بیشتر میپسندد. نمیتوان گفت که همه کارها باید در یک سبک و روش اجرا شوند.»یکی دیگر از موضوعاتی که در مورد سری جدید بیلبوردهای شهرداری توجهها را به خودش جلب کرد، یک غلط نگارشی بود. در بیلبوردی که مربوط به اهمیت فضای سبز خانگی طراحی شده بود، از کلمه «خونمون» به جای «خونهمون» استفاده شده بود.موسوی در این مورد میگوید: «این یک غلط تایپی بود که متاسفانه از زیر دست ناظر هم رد شد اما به سرعت تذکر داده شد، بیلبورد اصلاح شد و بیلبوردی با املای صحیح این عبارت جای آن را گرفت. به نظرم اینها جزییات است و البته خیلی هم خوب است که به آنها توجه میشود، چون نشان میدهد این کارها دیده میشوند و ما به دنبال همین تاثیرگذاری هستیم.»