به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۱۶۶۷۹۲

شخصی‌سازی خرید با کمک اینترنت اشیا

گروه فناوری: دو شرکت بزرگ چینی و آمریکایی قصد دارند با کمک اینترنت اشیا، خرید کردن را شخصی‌سازی کنند.
شخصی‌سازی خرید با کمک اینترنت اشیا
شرکت چینی "جی‌دی.کام"(JD.com) که دومین سرمایه‌گذار بزرگ چین پس از "علی‌بابا" است، قصد دارد با یک غول فناوری آمریکایی یعنی شرکت "اینتل"(Intel) همکاری کند.جی‌دی و اینتل در نظر دارند با همکاری یکدیگر، سیستمی ابداع کنند که اینترنت اشیا را به فرآیند خرده‌ فروشی وارد می‌کند. این طرح، نسل جدیدی از دستگاه‌های فروش خودکار را در بر دارد و ترکیبی از مزایای تجارت الکترونیک با خرده فروشی است.مشتریان می‌توانند محصول موردنظر خود را سفارش دهند و برای خرید به فروشگاه‌ مراجعه کنند تا بدون طی کردن مرحله بررسی از مزایای قفسه‌های هوشمند برخوردار شوند و یا محصولات را پیش از خرید امتحان کنند.پشتیبانی شرکت جی‌دی بر عهده شرکت هلدینگ "تنسنت"(Tencent) است و ارزش آن، به 30 میلیارد دلار می‌رسد. این شرکت در حال حاضر همکاری خود را با اینتل آغاز کرده تا خرید کردن را شخصی‌سازی کند. آزمایشگاه مشترک این دو شرکت، بر گرفتن پروژه‌های بیشتر و سهولت معرفی محصولات به بازارهای جهانی تمرکز دارد.در بیانیه‌ای که توسط این دو شرکت منتشر شده، آمده است: این آزمایشگاه، نسل جدیدی از دستگاه‌های فروش خودکار، رسانه و راه‌های تبلیغاتی و همچنین فناوری را ارائه می‌دهد تا در فروشگاه‌های آینده مورد استفاده قرار گیرند.جی‌دی، اجرای پروژه خود را از هفت فروشگاه در چین آغاز کرده و در نظر دارد با گسترش کار خود، این تعداد را به 30 برساند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: اينترنت اشيا