به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۳۲۲۵۹۴
اوبامیانگ:

باعث افتخار است که در بارسا با هالند هم بازی شوم

گروه ورزشی: پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال، از انتقال ارلینگ هالند به این تیم استقبال کرد.
باعث افتخار است که در بارسا با هالند هم بازی شوم
پیر امریک اوبامیانگ در نقل و انتقالات زمستانی و بعد از حواشی فراوانی که وجود داشت از آرسنال جدا شد و به بارسلونا پیوست. ستاره گابنی شروع فوق العاده ای در بارسا داشته و ابتدای هفته موفق شد در دیدار برابر والنسیا یک هت‌تریک را به نام خود ثبت کند.
اگرچه اوبامیانگ فرم خوبی از خود به نمایش گذاشته اما هنوز هم به نظر می رسد که بارسلونا یکی از اصلی‌ترین مشتریان ارلینگ هالند محسوب می شود و در تابستان تمام تلاش خود را برای جذب او انجام خواهد داد؛ انتقالی که اوبامیانگ از نهایی شدن آن استقبال کرده است.
 

 
اوبامیانگ درباره احتمال پیوستن ارلینگ هالند به بارسلونا گفت: "بازی با هالند در بارسا باعث افتخار خواهد بود. من همیشه برای رقابت سالم با هم‌تیمی‌هایم آماده هستم. من مربی نیستم اما فکر می‌کنم که هالند بازیکن بزرگی است. او گل های زیادی به ثمر می رساند، فیزیک بسیار خوبی دارد و سرعت زیادی هم دارد. او بسیار تنومند است، اما زیاد می دود.  این باورنکردنی است. هالند با وجود سنش یکی از بهترین بازیکنان جهان است."
بازی در کنار عثمان دمبله: "خیلی خوشحالم که دمبله اینجاست و وقتی به بارسا آمدم به او گفتم باید بمانی مرد(می خندد). بازی مجدد با دمبله چیز بسیار ویژه ای است زیرا ما یک سال باورنکردنی را در دورتموند سپری کردیم و او بازیکنی فوق‌العاده است. عثمان وقتی توپ را در اختیار دارد، یکی از بهترین بازیکنان است.
 

 
آیا دمبله نظرش را تغییر خواهد داد و در بارسا می ماند؟ نمی دانم، اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که همه چیز در زندگی ممکن است. من از دمبله خواستم که در بارسلونا بماند."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها