به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۳۲۷۰۹۶

تبعات تحریم آبراموویچ؛ تصمیم جورجینیو برای ترک چلسی

گروه ورزشی: ژوائو سانتوس، مدیر برنامه جورجینیو، می‌گوید احتمال دارد این بازیکن به زودی از چلسی جدا شود.
تبعات تحریم آبراموویچ؛ تصمیم جورجینیو برای ترک چلسی
قرار گرفتن رومن آبراموویچ در فهرست افراد تحریم شده از سوی دولت انگلیس پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، شرایط سختی را برای چلسی به وجود آورده است. 
این باشگاه در حال حاضر اجازه خرید یا فروش هیچ بازیکنی را ندارد و نمی‌تواند قرارداد بازیکنان تیم فعلی توماس توخل را نیز تمدید کند. 
قرارداد جورجینیو با باشگاه چلسی در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و حالا مدیر برنامه این بازیکن 30 ساله مدعی شده که ممکن است او این باشگاه را ترک کند. سانتوس همچنین مدعی شده که چند باشگاه بزرگ اروپایی خواهان جذب این بازیکن هستند. 
سانتوس به نشریه ایتالیایی کالچومرکاتو گفت:«من هنوز با یووه هیچ صحبتی نکرده‌ام اما به خوبی از علاقه آنها به جورجینیو اطلاع دارم. ما تا سال 2023 با چلسی قرارداد داریم. این باشگاه نیز در حال حاضر در شرایط حساسی قرار دارد و نمی‌تواند مذاکره‌ای انجام دهد.»
 


او با اشاره به این که جورجینیو دوست دارد در لندن بماند اظهار داشت:«اگر شرایط بهبود پیدا کند، اولویت او این است که به حضورش در این تیم ادامه دهد و قراردادش را تمدید کند، اما اگر شرایط چلسی همچنان طوری باشد که نتواند قرارداد او را تمدید کند، ما به بررسی سایر پیشنهادهایی که داریم خواهیم پرداخت.»
جورجینیو در سال 2018 از ناپولی جدا شد و با امضای قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند راهی چلسی شد. او در طول این مدت 179 بازی برای آبی‌های لندن انجام داده است و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بود. 
این بازیکن در طول یک سال گذشته با شایعات بسیاری روبرو بوده و بارها بحث بازگشت دوباره او به لیگ ایتالیا مطرح شده است.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها