به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۳۲۸۵۴۱

اسکار بازیگری را به کریس رونالدو بدهید

گروه ورزشی: کمتر از یک هفته به بازی سلتا و رئال مادرید و در شب اسکار، باشگاه شهر ویگو به رئال مادرید و رونالدو کنایه زد.
اسکار بازیگری را به کریس رونالدو بدهید
شنبه پیش رو رئال مادرید در بالائیدوس میهمان سلتا خواهد بود. دیداری از هفته 30 لالیگا که پیروزی در آن برای رئال پس از شکست 4-0 از بارسا بسیار حیاتی است. رئال باید این بازی را ببرد تا فاصله با سویا و بارسا را همچنان حفظ کند.


 

 
در آستانه این بازی حساس، صفحه توئیتر رسمی باشگاه سلتاویگو یادی از بازی دسامبر 2014 دو تیم کرد. بامداد امروز مراسم اسکار 2022 برگزار شد و به همین بهانه باشگاه سلتا کریستیانو رونالدو را شایسته دریافت اسکار بازیگری دانست:« شب اسکار، روز جهانی تئاتر و یک هفته به بازی سلتا-رئال مادرید. باید این را یادآوری کرد.»


 
در بازی دسامبر 2014 دو تیم در برنابئو، کریستیانو رونالدو پس از برخوردی کوچک با مدافع سلتا درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور را مجاب ساخت تا اعلام پنالتی کند. سلتایی ها به شدت معترض بودند و ادعا داشتند که رونالدو خودش را زمین زده است. 


 
ویدیوی این صحنه به توئیت ضمیمه شده بود تا کنایه سفت و سختی به رونالدو زده باشد. در این صحنه، "جانی"، بازیکن سلتا کارت زرد گرفت در حالی که می توانست اخراج شود و رونالدو هم با گل کردن پنالتی مسیر برای پیروزی 3-0 رئال را هموار کرد. فوق ستاره پرتغالی در آن بازی هر سه گل بازی را به ثمر رساند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها