به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۹۴۱۰۸

نیکلاس کیج مربی فوتبال می‌شود

نیکلاس کیج مربی فوتبال می‌شود
گروه فرهنگی: نیکلاس کیج بازیگر اسکار گرفته سینما، با حضور در فیلم ورزشی «جان مدن» به دنبال یک جایزه اسکار دیگر است!به گزارش صبا، درام زندگی نامه‌ای تازه این بازیگر ۶۰ ساله را دیوید او راسل کارگردانی خواهد کرد.
 
خط اصلی داستان این درام پرتنش ورزشی درباره ورزشکار اسطوره‌ای عالم فوتبال‌آمریکایی یعنی جان مدن است.فیلمنامه اصیل و غیراقتباسی جان مدن را خود راسل براساس اخبار و اطلاعات و فیلم‌های خبری موجود درباره این ورزشکار نوشته است.

رسانه‌های ورزشی و تحلیل گران دنیای ورزش از جان مدن به عنوان یک افسانه کل تاریخ ورزش آمریکا اسم می‌برند.داستان فیلم راسل قرار است وقایع نگاری زندگی شخصی و حرفه‌ای مدن باشد که در زمینه مربی‌گری تیم فوتبال توانست مسابقات بسیاری را در لیگ‌های مختلف ورزشی کشور با موفقیت برنده شود.

میزان موفقیت جان مدن در دنیای فوتبال به‌قدری زیاد بود که صنعت بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری یک بازی بسیار موفق را در رابطه با شخصیت او خلق و به بازار ارائه کرد.منتقدان سینمایی می‌گویند راسل به عنوان یک فیلمساز مولف با فیلم‌های زندگینامه‌ای بیگانه نیست و قبل از این درام‌های موفقی چون «مبارز» (با بازی مارک والبرگ) و «جوی» (با بازی جنیفر لاورنس) را داشته است.

در عین حال، همین منتقدان عقیده دارند همکاری کیج با راسل کمک می‌کند تا این بازیگر بخش‌های پنهانی از هنر بازیگری خود را به نمایش بگذارد.راسل در رابطه با کیج چنین می‌گوید: «نیکلاس کیج یکی از بهترین و اصیل‌ترین بازیگران سینمای ماست. او با بازی‌هایش جنبه‌های ناشناخته و تازه‌ای از کاراکتر محوله را به نمایش می‌گذارد، که اصلا در تصور خود فیلمسازان یا تماشاگران نبوده است. تصور اینکه چنین بازیگری در قالب شخصیتی چون جان مدن ظاهر شود، بسیار فریبنده و لذت‌بخش است.»

کیج که در سال‌های اخیر نتوانسته بود با فیلم‌هایش توجه تماشاگران و منتقدان را به خود جلب کند، مدتی قبل با درام ترسناک «لنگ دراز» دوباره توجهات را به سمت خود جلب کرد.بازی کوتاه او در نقش یک قاتل زنجیره‌ای روانی در این فیلم پرفروش، یک بار دیگر باعث مطرح شدنش در سطح بالایی شد.
برچسب ها: نیکلاس کیج
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها