به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۵۵۷۳۸

عبدی و پاکدل در سخت‌ترین رقابت فصل

گروه ورزشی: از این پس دو مهاجم پرسپوليس، رقابت سختی برای حضور در ترکیب پیش روی خود خواهند داشت.
عبدی و پاکدل در سخت‌ترین رقابت فصل
مراحل انتقال شیخ دیاباته نیز در حال پیشرفت است و باشگاه به زودی از این انتقال به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.
سرخ‌ها اکنون با در اختیار داشتن یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته، مهدی عبدی و حامد پاکدل یکی از قدرتمندترین خطوط تهاجمی لیگ برتر را به نام خود کرده‌اند.
لوکادیا، در دومین بازی رسمی خود با پیراهن پرسپوليس موفق به ثبت گل شد تا برای ادامه فصل خط و نشان بکشد. دیاباته نیز که پیش از این سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را در کارنامه دارد، با اضافه شدن به این جمع مسلما کار عبدی و پاکدل را برای حضور فیکس در ترکیب سخت‌تر خواهد کرد.
دو مهاجمی که شاید از کیفیت خوبی برخوردار باشند و با گل‌های حساس خود چه در فصل گذشته و چه در لیگ قبل‌تر آن را به اثبات رساندند اما فرصت‌سوزی آنها به حدی بود که طی همین مدت، هواداران و کادرفنی بارها نیاز به مهاجم تمام کننده را فریاد کنند.
عبدی و پاکدل، اکنون باید بزرگ‌ترین رقابت و تلاش را به کار گیرند تا بار دیگر خود را به ذهنیت تاکتیکی و فنی کادرفنی نزدیک کرده و گل‌های حساس را به نام خود کنند. مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپوليس که بعد از گلزنی در دربی، نیمه نهایی و فینال آسیا، از محبوبیت بالایی نزد هواداران تیمش برخوردار شده بود و نوید ظهور مهاجمی توانمند در خط حمله این تیم بعد از لژیونر شدن مهدی طارمی و علی علیپور‌ را می‌داد، قطعا در این جمع قادر خواهد بود با کمی تلاش و تمرکز بیشتر، بار دیگر نام خود را مطرح کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها