به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۳۶۹۳۵۰

ولز بهتر از پیش‌بینی‌ها عمل خواهد کرد

ولز بهتر از پیش‌بینی‌ها عمل خواهد کرد
گروه ورزشی: دو بازیکن از تیم ملی ولز درباره عملکرد کشورشان در جام‌جهانی اظهار نظر کرده‌اند.به گزارش  ایلنا، تیم ملی ولز که در جام‌جهانی 2022 قطر با انگلیس، ایران و امریکا هم‌گروه است، در بسیاری از پیش‌بینی‌ها به عنوان ضعیف‌ترین تیم گروه شناخته می‌شود. بیشتر منتقدین سرشناس،‌ شانس صعود زیادی برای ولز قائل نیستند و همین موضوع، دو تن از بازیکنان این کشور را به واکش وا داشته است.
 
هری ویلسون و دن جیمز، دو بازیکن تیم ملی ولز که در مقدماتی جام‌جهانی نیز عملکرد خوبی داشته‌اند،‌درباره شرایط تیم‌شان عنوان داشتند:این بازی‌ها در پاییز و زمستان برگزار می‌شود و این عجیب است. البته برای ما خیلی تفاوتی ندارد، چون برای اولین بار در این تورنمنت شرکت می‌کنیم. خوشحالیم که جام‌جهانی در جایی برگزار می‌شود که هواداران ما می‌توانند در آنجا حضور یابند.

خیلی خوشحالیم که عضوی از تیمی هستیم که در دو تورنمنت مهم به صورت پیاپی حضور داریم. احساس فوق‌العاده‌ای است.به هر بازی به یک چشم نگاه می‌کنیم و تفاوتی برای بازی مقابل ایرن یا انگلیس و امریکا قائل نیستیم. خیلی ذهنمان را درگیر نمی‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. خیلی‌ها بر این باورند که ما شانس زیادی برای صعود نداریم، ولی ما مطمئن هستیم که فراتر از انتظارات ظاهر خواهیم شد و تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.
ستاره تیم ما گرت بیل است و این بازیکن همه توانش را برای ولز می‌گذارد. او بهترین بازیکن برای رهبری است و فرصتی به او برسد، از آن برای به ثمر رساندن گل استفاده می‌کند. خیلی خوشحالیم که او برای جام‌جهانی با آمادگی در دسترس است.
برچسب ها: جام جهانی قطر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها