گروه اقتصادی:معاون بازاریابی سایپا گفت: در راستای استراتژیهای گروه سایپا در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزههای مختلف از جمله کیفیت محصولات، برنامهریزی مستمری با تعریف پروژههای مختلف انجام شده است.به گزارشسایپا، حسین کاظمی طرقی با بیان مطلب فوق افزود: نتیجه این برنامهریزیها که با همت تمامی همکاران صورت پذیرفته، باعث افزایش کیفیت خودرو شاهین شده است و در آخرین نظرسنجی های انجام شده از مشتریان این خودرو، سطح رضایتمندی مشتریان ۸۷ درصد ارتقاء یافته که نشان از به ثمر نشستن اقدامات انجام شده است.
او افزود: بر اساس این موضوع در آبان ماه، شاهد جهش فروش خودرو شاهین بودهایم به نحوی که میزان پذیرش ثبت نام بیش از ۴۰۰ درصد نسبت به مهرماه افزایش یافته و با توجه به افزایش درخواست متقاضیان جهت خرید این محصول برنامهریزی لازم جهت افزایش تولید صورت پذیرفته است.