گروه اقتصادی: شرکت خودروسازی میتسوبیشی موتورز تا اواسط دهه ۲۰۳۰، فقط خودروهای الکتریکی و هیبریدی را روانه بازار میکند تا راهبرد برقیسازی خود را برای حفظ رقابت در بازارهای کلیدی تقویت کند.به گزارش ایسنا، شرکت میتسوبیشی که در اتحاد با رنو و نیسان موتور است، اعلام کرد که طی پنج سال آینده ۱۶ مدل جدید را عرضه خواهد کرد.
این خودروساز ژاپنی که با خودروی اوتلندر اسپرت مشهور شده است، به هدف گذشته خود مبنی بر اینکه نیمی از خودرهای جدید خود را تا سال مالی ۲۰۳۰ الکتریکی کند، پایبند بود و متعهد شد که این میزان را تا سال ۲۰۳۵ تا ۱۰۰ درصد افزایش دهد.بر اساس گزارش رویترز، خودروهای الکتریکی در سال مالی ۲۰۲۱ حدود هفت درصد از کل فروش خودروهای جدید این شرکت را به خود اختصاص دادند.