به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۰۶:۰۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۲۳۹۶۵

خاتمی  باید محاکمه می‌شد

خاتمی  باید محاکمه می‌شد
گروه سیاسی: روزنامه کیهان بار دیگر به سیدمحمد خاتمی حمله کرد و مدعی شد چون آزادی بیان در کشور برقرار است، فرد «بی‌کفایتی» چون او می‌تواند ادای طلبکاران را در بیاورد.
به نوشته کیهان، یکی از سردمداران آشوب نیابتی علیه جمهوریت و اسلامیت در سال 1388، مدعی نگرانی برای انقلاب و حاکمیت شد. در حقیقت اگر نظام مواخذه و حسابرسی جامعی در کار بود،
حالا باید امثال خاتمی نه فقط برای جنایت و وطن‌فروشی سال 88 بلکه به خاطر تلبیس انتخاباتی سال 92 و 96 و نابودی معیشت مردم محاکمه و مجازات می‌شدند. اما چون آزادی بیان- حتی در حد
لافزنی و تحریف- برقرار است، متهم بدهکاری چون او می‌تواند ادا و اطوار طلبکاران را دربیاورد!
 از همه طنزها خنک‌تر هم این است که فرد بی‌کفایتی با هشت‌سال ریاست‌جمهوری و چندسال وزارت و نیز هشت‌سال حمایت از ناکارآمدترین دولت تاریخ چنددهه اخیر، با واژه اپوزیسیون بازی کند
و خود ناچیزش را مثلا اپوزیسیون وانمود کند!!
برچسب ها: سید محمد خاتمی

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۰۹:۵۰
فکر شماهمانند طالبان است چرا که بهتر از خود رابر نمی تابید. بروید از هر نظر دوران ریاست جمهوری را با دیگران مقایسه کنید (436618)
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۱۰:۱۶
همین خاتمی باعث شد امثال من به روحانی رای دهیم ، چرا روز آخر جوابگو نبود (436619)
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۱۶:۵۵
در مقابل احمدی نژاد و رییسی هیچ کس حق نداره به دولت دیگه ای خطاب کنه بی کفایت.... (436639)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۱۹:۳۸
کیهان نشینان جز دار و درفش و هتاکی چیز جدیدی به دیدگاه های خود ضمیمه نمی کند. حاکمیت و نظام متاثر از آن متعلق به آحاد ملت است و بدون اراده و خواست واقعی مردم هر کسی در هر سمتی ولو با ظاهری قانونمند نشسته باشد غاصب و طاغوت محسوب می شوند از جمله کیهان نشینان. مردم فرق خادم و خائن به خود را بخوبی می شناسند.
خاتمی نادر شخصیت نظام اسلامی است که در حافظه مردم ایران ماندگار است و ماندگار خواهد ماند (436643)
از نفوذی بیزارم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۰۱:۱۴
افرادی مثل شریعتمداری کیهان قلم شان و زبان الکن شان در خدمت خیانت به مردم است این جماعت نفوذیه بیگانه هستن به خاطر همین هست هر بار دهان متعفنشان باز میشود بخشی از طرف دارن جمهوری اسلامی را به دشمن تبدیل میکند (436655)
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۰۹:۲۸
چقدر راحت چهره های رسانه اصولگرا هر کسی از جناح اصلاح طلب رو مورد توهین تهمت و.... قرار می دهند و نگران هیچ برخوردی نیستند !!!!
فعلا ایران در همه قوا برای اصولگرایان است (436665)
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۱۰:۰۸
شريعت نداري (436731)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها