به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۲۵۸۹۴

رگبار باران و رعد و برق در ۶ استان کشور

رگبار باران و رعد و برق در ۶ استان کشور
گروه جامعه:سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در ارتفاعات‌ البرز مرکزی، در برخی‌ نقاط‌ استان‌های اردبیل‌، گیلان و غرب‌ مازندران، همچنین‌ ارتفاعات‌ جنوبی‌ کرمان، ارتفاعات‌ جنوب‌ سیستان و بلوچستان، شمال و شرق‌ هرمزگان و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی رگبار باران گاهی‌ همراه با رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ رخ‌ می‌دهد.
 
دوشنبه‌ در ارتفاعات‌ البرز مرکزی، غرب‌ گیلان، شرق‌ و شمال هرمزگان و ارتفاعات‌ جنوب‌ کرمان رگبار باران گاهی‌ همراه با رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.سه‌شنبه‌، چهارشنبه‌ و پنجشنبه‌ در بیشتر مناطق‌ کشور جوی آرام برقرار می‌شود، فقط‌ در ارتفاعات‌ البرز مرکزی و ارتفاعات‌ جنوب‌ کرمان و شمال هرمزگان در ساعات‌ بعدازظهر افزایش‌ ابر و رگبار پراکنده، رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ انتظار می‌رود.

امروز و فردا در حدفاصل‌ بین‌ زاگرس‌ جنوبی‌ و مرکزی، به‌ویژه استان‌های فارس‌، کهگیلویه‌ و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری و جنوب‌ استان‌های یزد و اصفهان در ساعات‌ بعدازظهر انتظار رشد ابرهای همرفتی‌ و رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید وجود دارد.

از امروز تا چهارشنبه‌ در بیشتر مناطق‌ کشور شاهد روند افزایش‌ دما خواهیم‌ بود. در خوزستان، ایلام و نوار مرزی کرمانشاه تا چهارشنبه‌ ۳ تا ۴ درجه‌ هوا گرم‌تر می‌شود.در شرق‌، شمال شرق‌ و جنوب‌ شرق‌ و برخی‌ نواحی‌ مرکز کشور طی‌ ۵ روز آینده وزش‌ باد شدید گاهی‌ گرد و خاک‌ رخ‌ می‌دهد و در نوار شرقی‌ به‌ویژه منطقه‌ زابل‌ وزش‌ باد بسیار شدید و گرد و خاک‌ و کاهش‌ کیفیت‌ هوا رخ‌ خواهد داد.یکشنبه‌ و دوشنبه‌ شرق‌ دریای عمان مواج‌ است.
برچسب ها: هواشناسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها