به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۲۹۱۷۱

همه علیه توخل: دست از سر این ستاره بردار!

همه علیه توخل: دست از سر این ستاره بردار!
گروه ورزشی:مدیران بایرن مونیخ به هیچ وجه از رفتارهای توماس توخل، سرمربی این تیم، با یاشوا کیمیش راضی نیستند.به گزارش "ورزش سه"، درگیری به وجود بین توخل و کیمیش باعث شده که جنجالی جدی در بایرن مونیخ ایجاد شود و کار حتی به مدیران این باشگاه هم برسد. تعویض این بازیکن و اظهارات او درباره علاقه‌اش به ژاوی باعث ایجاد تنش در رابطه او با این مربی آلمانی شده و واکنش‌های بسیاری را از سوی هواداران این تیم، رسانه‌ها و کارشناسان به دنبال داشته است. 

حالا روزنامه بیلد خبر داده که مدیران بایرن هم به هیچ وجه از وضعیت به وجود آمده نیستند و باور دارند که مشکل بدون شک از توخل است که نتوانسته شرایط را به درستی مدیریت کند و رابطه خوبی که با کیمیش داشته را در ادامه هم حفظ کند. 

این موضوع اهمیت بسیار زیادی در سطح مدیریتی بایرن دارد و باعث شده که آنها جلسه‌ای با سرمربی این تیم برگزار کنند و به او هشدار دهند که باید در اظهارنظرهای علنی‌اش کمتر احساساتی باشد و رفتارها و اظهارات منفی را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. 

همچنین به توخل گفته شده که حق ندارند به صورت علنی از بازیکنانش انتقاد کند و ارزش آنها را برابر رسانه‌ها پایین بیاورد و این موضوع اهمیت بسیار زیادی در این باشگاه دارد. دو طرف به توافق رسیدند که نهایت تلاش‌شان را در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو به کار بگیرند تا بتوانند با هماهنگی بیشتر پیش بروند و جو خوبی را بار دیگر در آلیانز آرنا ایجاد کنند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها