به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ - ۰۹:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۴۳۰۰۰۹

کرم وایت رز چیست؟

کروه کسب و کار: کرم وایت رز اصل و تقلبی این روز‌ها در بین طرفداران کرم وایت رز ترند شده که چگونه میتوانند کرم اصل را از کرم تقلبی تشخیص داده و بهترین خرید خود را داشته باشند، در ابتدا یک توضیح کامل در مورد این محصول و بعد از آن شروع به مقایسه کردن کرم وایت رز اصل و تقلبی خواهیم داشت.
کرم وایت رز چیست؟
این کرم دارای چندین خواص متعدد میباشد از جمله ای این خواص‌ها میتوان به از بین رفتن لک، ضد جوش، روشن شدن و همچنین خاصیت لیفتینگ پوست را در خود دارد، ولی مهمترین خواص این کرم ضد لک بودن آن است پس بهتر است آن را فقط روی آن قسمت از پوست که دارای لک هست استفاده شود.

مشخصات کرم وایت رز گامنو
مشخصات کرم وایت رز گامنو به شرح زیر میباشد:
ساخت: شرکت گامنو
همراه کرم: صابون مخصوص
مناسب برای: تمام تیپ پوست
خواص: ضد لک و روشن کننده پوست
منع مصرف: خانم‌های باردار
سوالات متداول راجب به رضایت از کرم وایت رز
 
1- کرم وایت رز اصل و تقلبی را از کجا تشخیص بدیم و کرم وایت رز از کجا بخرم
یکی از مهمترین موردی که میتونه خیال شما را از خرید محصول اصل راحت کند فروشگاه معتبر میباشد ، از فروشگاه‌های معتبر موجود در گوگل میتوان به وبسایت عطاری آریا و  عطاری حاج محمد اشاره کرد که دوتا از نمایندگی‌های معتبر شرکت گامنو میباشد.در مرحله دوم توجه به عکس کرم هست که در ادامه مطلب برای شما عزیزان آپلود شده استو همچنین دغدغه این که کرم وایت رز از کجا بخرم رفع شده است.


 
2- رضایت از کرم وایت رز
رضایت از کرم وایت رز طبق نظرات افرادی که از این کرم استفاده کردند رضایت بالای 90% را نشان میدهد، اصول استفاده از این کرم و نحوه قطع کردن آن از اهمیت بالاتری برخوردار است که در انتهای همین مطلب طریقه صحیح استفاده از کرم با جزئیات کامل توضیح داده شده است.
2 کرم وایت رز چند روزه جواب میده
یک سوال کاملا اشتباه در مورد این کرم و سایر کرم‌های ضد لک این هست که کرم وایت رز چند روزه جواب میده؟ بستگی به لک پوستی شما، طریقه استفاده و این که قبلا چه محصولاتی استفاده کردین میزان جوابدهی قطعا متفاوت میباشد و نمیتوان زمان خاصی را برای آن مشخص کرد. نکته بسیار مهم در استفاده از کرم این هست که استفاده از کرم ضد آفتاب خوب و اگر پوست خشکی دارید استفاده از مرطوب کننده بسیار اهمیت دارد.

3- قیمت کرم وایت رز
قیمت کرم وایت رز در حال حاضر که این مقاله در حال نوشته شدن هست همراه با صابون چیزی در حدود 260 تا 300 تومن میباشد و این مبلغ از هزینه ارسال جداگانه است میتونید با مراجعه به سایت‌های نمایندگی که در بالا به آن‌ها اشاره شده است آخرین قیمت محصول را مشاهده کنید.

4- آیا کرم وایت رز دست ساز است
آیا کرم وایت رز دست ساز است؟ خیر این کرم کاملا شرکتی میباشد و توسط شرکت گامنو تولید شده است، همچنین این سرکت مجوز‌های لازم جهت تولید و توضیع این محصول و سایر محصولات گامنو که شامل 120 محصول میباشد را داراست، پس خیالتان از دست ساز نبودن این کرم راحت باشد.

5- طریقه استفاده از کرم وایت رز 
طریقه استفاده از کرم وایت رز در ابتدا پوست خود را با صابون همراه کرم به خوبی تمیز کنید و آلودگی و چربی‌های موجود در پوست را به حداقل برسانید، سپس در مرحله دوم مقدار کمی از کرم را بر روی جاهایی از پوست که لگ دارد قرار داده و به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب پوست شود و سپس صبح مجددا شستشو دهید با صابون همراه کرم، فراموش نکنید برای خرج از منزل از ضد آفتاب مارک استفاده کنید.
 
خواص کرم وایت رز مارک گامنو
کرم وایت رز مارک گامنو دارای چندین خواص ارزشمند میباشد که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره شده است:
• ضد لک قوی پوست صورت
• ضد جوش و آکنه عالی
• رفع جای جوش‌های قدیمی و جدید
• جوان کننده و شفاف کننده پوست
• ضد آکنه و آنتی باکتریال عالی
• شفاف کننده و ضد چین و چروک عمیق پوستی
• از بین بردن سلول‌های مرده پوست با استفاده از ضد سلول‌های مرده پوست
• آبرسان قوی

سخن پایانی در رابطه با کرم white rose :
کرم white rose از معدود محصولات محبوب و رقیب شرکت‌های معروف فرانسوی میباشد ، در صورتی که از لک پوستی رنج میبرید به شما حتما توصیه میشه این کرم رو امتحان کنید ، همچنین رسات این مقاله اشاره به کرم وایت رز اصل و تقلبی هم داشت که با دو عکس از محصول اصل و همچنین معرفی دو فروشگاه معتبر در این حوضه دغدغه ی شما دوستان عزیز از بابت دریافت محصول اصل را از بین ببریم امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشه ، سوالی دارید میتونید در کامنت‌ها از ما برسید.
منبع: سایت عطاری حاج محمد
عطاری آریا
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها