به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۳۱۴۷۱

حمله سپاهان به رکورد تک رقمی علیه ایران

حمله سپاهان به رکورد تک رقمی علیه ایران
گروه ورزشی:سپاهان و الاتحاد عربستان امروز برای هفتمین بار در تاریخ خود برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.به گزارش ورزش سه، سپاهان و الاتحاد در شرایطی امروز در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که پیش از این 6 بار در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفته‌اند. در تقابل‌های گذشته دو تیم، سه بار سپاهان پیروز شده و سه پیروزی نیز سهم الاتحاد بوده است.

اولین تقابل دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2004 بود و سپاهان توانست در بازی رفت با نتیجه 3 بر 2 پیروز شود اما در بازی برگشت، الاتحاد شکسا خود را جبران کرد و با نتیجه 4-0 سپاهان را شکست داد.آنها پس از 4 سال و در سال 2008 نیز در مرحله گروهی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ایران موفق به پیروزی 2-1 و 1-0 در دیدار رفت و برگشت شد.

آخرین دیدار این دو تیم نیز به سال 2016 برمی‌گردد که الاتحاد توانست در بازی رفت (4-0) در قطر و در بازی برگشت (2-0) در عمان پیروز شود.این در حالی است که الاتحاد تاکنون در مجموع 22 بار در مسابقات آسیایی مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفته که در 10 بازی پیروز شده، 8 بار شکست خورده و 4 مسابقه هم با تساوی به پایان رسیده است.
در حال حاضر الاتحاد با برتری 3 بر صفر آلمالیق ازبکستان با 3 امتیاز صدرنشین گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و سپاهان نیز با تساوی خارج از خانه مقابل نیروی هوایی عراق با یک امتیاز در رده سوم قرار دارد.
برچسب ها: سپاهان اصفهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها