به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۴۲۲۹۵

لوله پلی اتیلن کشاورزی

گروه کسب و کار: تولید لوله پلی اتیلن در ایران اولین بار با روش جدید و نوین ! ایران در رتبه هشتم تولید مزرعه در سراسر جهان قرار دارد.
لوله پلی اتیلن کشاورزی
شبکه ای از کانال ها از رودخانه ها، سیستم های مبتنی بر خوب، آب های زیرزمینی، محصولات جمع آوری آب باران و مخازن به حفظ زیرساخت های آبیاری کمک می کند. برای کمک به شما در عمق بخشیدن به جزئیات، مهم است که بدانید ایران همچنین بزرگترین تولید کننده سبزیجات و میوه های تازه و دومین تولید کننده گندم و برنج در جهان است. همه اینها این واقعیت را ثابت می کند که کشاورزی در این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا نزدیک به 18 درصد از تولید ناخالص داخلی را نیز تشکیل می دهد. برای کمک به عملکرد صحیح بخش کشاورزی، مقدار زیادی به زیرساخت ها و تجهیزات مورد استفاده بستگی دارد. امروز، یک جنبه از آن را در مورد لوله های کشاورزی، به ویژه لوله پلی اتیلن کشاورزی ، مورد بحث قرار خواهیم داد.

اهمیت لوله پلی اتیلن کشاورزی ؟  
لوله پلی اتیلن کشاورزی در درجه اول برای حمل و نقل و ذخیره آب مورد نیاز است و به عنوان یک تجهیزات مفید برای سیستم های آبیاری و هیدروپونیک عمل می کند. در واقع، هر گاه لوله پلی اتیلن کشاورزی در معرض مواد شیمیایی مانند آفت کش ها یا سایر کودها قرار گیرد، تغییر شکل نمی دهد یا تخریب نمی شود. 

سایر مزایای لوله پلی اتیلن کشاورزی
1.    لوله پلی اتیلن کشاورزی بادوام است. این می تواند فشار و استرس ناگهانی را به راحتی سال ها تحمل کند.
2.    طول عمر طولانی لوله پلی اتیلن کشاورزی به آن نسبت به لوله های دیگر برتری می دهد، به خصوص در مورد استفاده کشاورزی. در شرایط مناسب، لوله حتی می تواند بیش از 50 سال بدون جایگزینی دوام بیاورد.
3.    در مقایسه با لوله های فلزی، لوله پلی اتیلن کشاورزی کسری از هزینه دارد. اینطوری کاملا مقرون به صرفه است.
4.    لوله پلی اتیلن کشاورزی بسیار قابل تنظیم هستند. بازار پر از اتصالات متعدد در انواع و اندازه های مختلف است. شما می توانید آن را هر طور که می خواهید سفارشی کنید.
5.    اگر احساس می کنید، می توانید با دفن لوله های کشاورزی خود با مشکلاتی روبرو شوید، احتمالاً در اشتباه هستید. لوله پلی اتیلن کشاورزی معمولا مقاومت در برابر له شدن خارجی عالی دارند.


لوله پلی اتیلن
بهترین لوله پلی اتیلن کشاورزی
برای کسانی که به دنبال یک لوله پلی اتیلن کشاورزی ایده آل برای مزارع خود هستند، ما یک پیشنهاد شگفت انگیز داریم که می تواند برای شما معجزه کند. لوله پلی اتیلن کشاورزی که به نام لوله‌های ونوس پلیمر نیز شناخته می‌شوند، با مواد پلی اتیلن در سطح جهانی تولید می‌شوند که از مواد پلی اتیلن غیر پلاستیکی برای ارائه استحکام و سفتی بیشتر است. مواد لوله دارای تمام توانایی مقاومت در برابر خوردگی و تثبیت اشعه های مضر UV است که آن را به گزینه ای عالی برای هر گونه عملیات کشاورزی یا در فضای باز تبدیل می کند.
لوله های فشار بالای  پلیمر (ونوس پلیمر ) مطابق با استاندارد IS 4985 تولید می شوند که محدوده 20 میلی متر تا 250 میلی متر را در فشارهای 2.5، 4، 6 و 10 کیلوگرم بر سانتی متر مربع پوشش می دهند. اتصالات قالب گیری مطابق استاندارد IS 7834 و اتصالات ساخته شده مطابق استاندارد IS 10124 تولید می شوند.

لوله پلی اتیلن

ونوس پلیمر برای افزودن به مجموعه لوله های کشاورزی خود، طیف وسیعی از لوله های پلیمر را نیز ارائه می دهد که راه حلی قوی و مقرون به صرفه برای چاه شما هستند. لوله های ونوس پلیمر نوعی لوله کشاورزی با کشش بالا هستند که خورنده نیستند و از مواد uplp ساخته شده اند. اتصالات لوله های ونوس پلیمر برای نگه داشتن ستون و بار پمپ شناور مستحکم و رزوه شده و همچنین برای صرفه جویی در هر قطره آب تا حد امکان ضد نشتی است. سطوح داخلی صاف آنها حداقل اتلاف گرما در اثر اصطکاک و حدود 10 تا 30 درصد تخلیه آب بیشتر را تضمین می کند. آنها در مقایسه با لوله‌های MS، لوله‌های GI و لوله‌های HDPE سبک هستند، به راحتی نصب می‌شوند و طول عمر بالایی دارند. این لوله های کشاورزی در انواع مختلفی از جمله V4 12.5 کیلوگرمی، V4 15 کیلوگرمی، Eco Medium، Medium، Standard و Heavy عرضه می شوند. نمودار ابعاد لوله بسته به عمق چاه چاه و نوع سر پمپ به نشان دادن بهترین نوع برای استفاده در هر کاربرد خاص کمک می کند.

مزایای لوله پلی اتیلن :
•    سوکت های Selfit در لوله های کشاورزی با دقت بالا بر روی ماشین های پیشرفته و دقیق ساخته شده اند.
•    شما می توانید تا 50٪ در زمان نصب صرفه جویی کنید، در مقایسه با لوله های ساده یا اتصال دهنده های شل.
•    لوله های پلی اتیلن ناراحتی اتصال دهنده های شل را از بین می برد و به کاهش هزینه کلی موجودی کمک می کند.
•    لوله های سلف فیت در طول استاندارد 6 متر به استثنای قسمت سوکت عرضه می شوند.
•    نیاز سیمان حلال برای یک خط لوله تقریباً 50٪ کاهش می یابد.
•    قیمت لوله های پلی اتیلن کمتر از لوله های معمولی ساده با اتصال دهنده های شل است.
بنابراین، با انتخاب بهترین و قابل اعتمادترین لوله کشاورزی ایران ، "لوله پلی اتیلن ونوس " برای مزارع خود، جستجوی خود را متوقف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، می توایند به وب سایت  ونوس پلیمر مراجعه کنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها