به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۴۷۱۴۷

بهترین برند های غذا خشک سگ موجود در ایران

گروه کسب و کار: آیا شماهم با مشکل تهیه غذا خشک مواجه شده‌اید؟ هزینه‌های بسیار بالای غذاهای خشک خارجی و ممنوعیت واردات آن موجب شد تا بسیاری از افراد امکان تهیه غذا خشک خارجی را نداشته باشند!
بهترین برند های غذا خشک سگ موجود در ایران
خوشبختانه در این میان شرکت‌های متخصص در این حوزه آغاز به کار کردند و بهترین برند های غذا خشک سگ در ایران تولید شد. کیفیت و متریال به کار رفته در این غذاها رفته رفته بهبود یافت و این روزها غذاهای خشک مرغوبی را مشاهده می‌کنیم که با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند.
در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین برند های غذا خشک سگ موجود در ایران بپردازیم و دلایل خرید غذا خشک ایرانی را بررسی کنیم.

چرا باید غذا خشک سگ ایرانی تهیه کنید؟
برای خرید غذای خشک ایرانی، باید انگیزه کافی پیدا کنید. آگاهی از این جزییات کمک می‌کند تا بتوانید در این خصوص با آگاهی کافی اقدام کنید. در این بخش قصد داریم به بررسی دلایل خرید غذا خشک ایرانی اشاره کنیم.
•    مقرون به صرفه بودن، انگیزه اصلی این اقدام است. غذاهای خشک ایرانی معمولاً به عنوان گزینه‌های مقرون به صرفه شناخته می‌شوند. هزینه تولید و توزیع محصولات داخلی، پایین‌تر از محصولات وارداتی است. چرا که عرضه محصولات بدون نیاز به جابه‌جایی و همچنین تامین مواد اولیه موجود در کشور، از دلایل هزینه پایین غذای خشک ایرانی است.
•    دسترسی آسان: غذاهای خشک ایرانی معمولاً در بازارهای داخلی به راحتی پیدا می‌شوند. همین دسترسی آسان موجب می‌شود تا بدون دردسر و نگرانی همیشه غذای خشک پت عزیزتان را پیدا کنید.
•    قیمت یکسان: غذای خشک ایرانی قیمت یکسانی دارد و به دلیل عرضه شرکتی، قیمت آن در تمام فروشگاه‌ها معمولا یکسان است.

•    تاریخ انقضای واقعی: متاسفانه در برخی پت شاپ‌های غیر معتبر، غذای خشک خارجی با تاریخ منقضی شده عرضه می‌شود. با مخدوش کردن تاریخ انقضا یا تغییر آن، محصول منقضی شده به قیمت اصلی آن به فروش می‌رسد.
•    تنوع بالا: در ایران انواع سبزیجات و انواع گوشت و غلات یافت می‌شود. به همین دلیل غذاهای خشک ایرانی می‌توانند تنوع بالایی داشته باشند.
•    پشتیبانی از صنعت داخلی: انتخاب غذای خشک ایرانی به معنای حمایت از صنعت داخلی و کمک به اقتصاد کشور است. این اقدام مسئولانه کسب و کارهای محلی را توسعه می‌دهد و چرخ اقتصاد به گردش درمی‌آید!
با وجود تمام این جزییات و مزایا، باز هم شما مسئول انتخاب بهترین گزینه هستید. با انتخاب بهترین غذای خشک ایرانی یا خارجی، می‌توانید سلامت پت دلبندتان را تضمین کنید.



چگونه غذا خشک با کیفیت را بشناسید؟
برای شناسایی غذای خشک با کیفیت برای حیوان خانگی، لازم است نکاتی را بدانید. غذاهای خشک براساس سن و سال، شرایط و نژاد سگ‌ها بالانس می‌شوند. شما باید مواد غذایی مورد نیاز بدن پت را بشناسید و مواردی را انتخاب کنید که دقیقا با نیاز پت برابر هستند. مواد غذایی مهم در غذاهای خشک عبارتند از این موارد.
•    مواد اولیه با کیفیت: بررسی فهرست مواد تشکیل‌ دهنده غذا خشک اهمیت زیادی دارد. شما باید ابتدا مطمئن شوید که مواد اولیه از کیفیت خوبی برخوردار هستند. مثلاً گوشت (مرغ، گوسفند، ماهی) یا منابع پروتئین دیگر باید در لیست درج شده در پشت غذا خشک وجود داشته باشند.
•    عدم وجود مواد نگهدارنده مضر و رنگ‌های مصنوعی نیز، پارامتر مهمی است که باید به آن توجه کنید.
•    غذاهای خشک با کیفیت، باید دارای مواد مغذی کافی باشند. وجود مواد مغذی و ویتامین‌ها از مواد طبیعی مانند توکوفرول‌ها (ویتامین E) و گلوکونات کلسیم (ویتامین C) استخراج می‌شوند تا غذاهای خشک بدون دارا بودن مواد مضر عرضه شوند.

•    غذاهای خشک باید بدون وجود مواد غذایی چاق کننده عرضه شوند. استفاده از مواد غذایی به اصطلاح پر کننده، ایده مناسبی برای اینکار نیست. شما باید مطمئن شوید که غذا حاوی مقدار مناسبی از مواد غذایی است.
•    توجه به میزان پروتئین و چربی در غذاهای خشک، اهمیت زیادی دارد. مقدار مناسب پروتئین و چربی در غذاهای خشک از جدول درج شده در پشت محصول قابل بررسی است. میزان نیاز حیوانات خانگی براساس نژاد و تحرک متفاوت است.
•    برای انتخاب بهترین برندهای غذا خشک ایرانی، باید به نظرات سایرین نیز توجه کنید. غذاهای خشک با کیفیت بدون هرگونه تاثیر نامناسب بر گوارش و سلامت پت استفاده می‌شوند. معمولا نظرات تعیین کننده کیفیت غذای خشک خواهد بود. پس حتما از منابع مختلف نظرات استفاده کنندگان را جویا شوید.
•    بهترین شخصی که می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند، دامپزشک سگ‌تان است. با مشاوره دامپزشک می‌توانید متناسب با پرونده پزشکی سگ‌تان، اقدام به انتخاب کنید.

•    بررسی تاریخ انقضای درج شده بر روی محصول، اهمیت زیادی دارد. شما باید تاریخ درج شده بر روی غذاهای خشک ایرانی را بررسی کنید. به این ترتیب می‌توانید از کیفیت و طعم مطلوب غذا برای پت اطمینان حاصل کنید.
•    آزمایشات دوره‌ای برای تشخیص کیفیت غذای مصرف پت، اقدام مناسبی است. شما می‌توانید با انجام آزمایشات دوره ای، عوارض احتمالی غذاهای خشک را بررسی کنید. با این اطلاعات می‌توانید به آسانی همه چیز را ارزیابی نمایید و براساس نتیجه آزمایش، بهترین غذا خشک ایرانی را انتخاب نمایید.



بهترین برندهای غذای خشک سگ خارجی
قطعا آشنایی کافی با برندهای غذای خشک سگ خارجی دارید. اما در این بخش قصد داریم به بررسی محبوب‌ترین‌ها بپردازیم. خوشبختانه اکثر این برندها در ایران قابل تهیه هستند. شما متناسب با شرایط پت و جزییاتی که در خصوص آن می‌دانید، باید دست به انتخاب بزنید. یادتان باشد که غذاهای خشک خارجی نیز متناسب با نژاد، سن و سال، شرایط، بیماری ها و... تولید و عرضه می‌شوند. در این بخش به بررسی برندهای مطرح می‌پردازیم.
•    Royal Canin: این برند غذای خشک با توجه به نیازهای خاص نژادها و شرایط سلامتی مختلف طراحی شده است. تنوع غذاهای رویال کنین بسیار بالا است و متناسب با ویژگی های هرکدام از نژادهاف غذا تولید می‌شود.
•    Hill's Science Diet: احتمالا اسم غذا خشک هیلز به گوش‌تان خورده است. غذایی معروف و پرطرفدار برای تغذیه سگ ها که تمام مواد مغذی را ارائه می‌کند.

•    Orijen: این محصول با تمرکز بر مواد اولیه طبیعی و پروتئین بالا، تغذیه مناسبی برای پت فراهم می‌کند.
•    bosch: محصولات بوش به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در ایران شناخته می‌شوند که ساخت آلمان هستند. این برند با کیفیت مواد اولیه بالا خیال سرپرستان پت را راحت کرده است.
•    Wellness: ولنس یکی از برندهای مطرح و شناخته شده است که شهرت آن به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه آن است.
•    Eukanuba: این برند با سابق بیش از ۵۰ سال، غذاهای خشک با کیفیت عالی تولید و عرضه می‌کند.
•    Purina Pro Plan: از برندهای فوق العاده عالی خارجی که غذای خشک تولید می‌کند، پلروپلن است. این برند با کیفیت عالی محصولاتی مطلوب عرضه می‌کند.

بهترین برندهای غذای خشک سگ ایرانی
•    غذا خشک سگ سله بن: غذای خشک سله بن یکی از گزینه‌هایی است که از سوی بسیاری از افراد انتخاب می‌شود. این غذا با کیفیت خوبی عرضه می‌شود و تنوع مطلوبی دارد.
•    غذا خشک سگ مفید: غذا خشک مفید گزینه‌ای عالی برای شما است تا متناسب با نیاز های سگ‌تان، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
•    غذا خشک سگ نوتری: غذا خشک نوتری، این روزها موفق به جذاب افراد زیادی شده است. کیفیت بالای این محصولات در کنار انواع کنسرو و... اصلی‌ترین دلیل اختصاص بخش گسترده‌ای از بازار به خود است.
•    غذا خشک سگ فیدار: غذا خشک فیدار نیز گزینه خوبی برای خرید است. شما به راحتی می‌توانید این غذای خشک را با توجه به نیاز پت تهیه کنید.
جهت خرید غذا خشک سگ به سایت پت راید مارکت مراجعه کنید: لینک خرید
 
برچسب ها: غذا خشک پت شاپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها