به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۶۶۸۶۶

تداوم روند اصلاحی قیمت در بازار دلار

تداوم روند اصلاحی قیمت در بازار دلار
گروه اقتصادی: قیمت دلار امروز افزایش محدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی داشت. معامله‌گران روند فعلی قیمت دلار را حاصل تلاش بازارساز و آرامش اخبار سیاسی عنوان می‌کنند.به گزارش تجارت نیوز،در چهارمین روز هفته گذشته دلار در کانال چهار و پنج کریدور ششم نوسان داشت و همانند روز گذشته افزایش محدودی داشت.

فعالان بازار ارز، روند قیمت دلار را با نوسانات صعودی عنوان کردند. کارشناسان اقتصادی نیز این فراز و فرود‌های محدود قیمت را، عادی عنوان می‌کنند و می‌گویند باید مانند یک نوسان محدود به آن نگاه کرد نه روند.

درهم درجا زد
قیمت درهم امروز بدون تغییر قیمت و با همان رقم ۱۷ هزار و ۵۵۰ تومانی روز گذشته معامله شد. تتر با رشد ۲۰۰ تومانی همپای دلار رشد کرد و با رقم ۶۵ هزار و ۳۵۰ تومانی معامله شد.قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۸۰ هزار و ۴۱۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز یکشنبه تغییر قیمتی نداشت. امروز یورو افزایش ۲۰۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۹ هزار و ۳۷۰ تومانی ایستاده است.گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز نیز همانند دو روز گذشته افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۸۹۷ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان عرضه شد.
برچسب ها: قیمت دلار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها