به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۶۷۸۴۵
بیرانوند: حاشیه درست نکنید، نمی‌توانم بازی کنم

شماره یک پرسپولیس غایب جدال با سپاهان

شماره یک پرسپولیس غایب جدال با سپاهان
گروه ورزشی: انتشار اخباری عجیب حول تصمیم علیرضا بیرانوند برای عدم حضور در جدال با سپاهان علی‌رغم دستیابی به آمادگی، با واکنش‌های زیادی همراه شد.
در این اخبار که به‌صورت گسترده و عجیبی منتشر شده، در آن اعلام شده که علیرضا بیرانوند که بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی با توجه به آسیب‌دیدگی طی دیدارهای اخیر غایب بوده و مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشته، قادر به همراهی تیمش در دیدار با سپاهان بود اما تصمیم شخصی‌اش این است که در این بازی نیز حضور پیدا نکند!
علیرضا بیرانوند بعد از مصدومیتی که از ناحیه تاندون دست داشت، زیر نظر پزشکان مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشته و مدتی نیز دست او در گچ قرار داشت. او هفته گذشته گچ دست خود را باز کرد و به تمرینات گروهی اضافه شد. با این حال دوری طولانی مدت از تمرینات و وضعیتی که مصدومیت او دارد، باعث شده تا بیشتر در تمرینات اختصاصی و بدنسازی برای بازپروری عضلات دست آسیب دیده‌اش حضور داشته باشد.
او طی روزهای اخیر در استادیوم شهید کاظمی حضور یافته و البته بیشتر در کنار نفراتی مثل مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی که مصدومیتی طولانی مدت دارند، تمرینات بدنی را پشت سر گذاشته است.
اکنون و از ساعاتی پیش اخبار گسترده‌ای در حال انتشار است که در آن مدعی شده‌اند بیرانوند به شرایط بازی دست یافته اما برای اینکه ریسکی نداشته باشد، برابر سپاهان نیز به میدان نمی‌رود و حتی احتمال این وجود دارد که تا پایان فصل تیم را همراهی نکند!
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش هنوز شرایط مطلوبی برای همراهی این تیم ندارد و به این ترتیب او جدال با سپاهان را ناخواسته از دست داده است و این موضوع ربطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و توصیه پزشکی است.
بیرانوند نیز در توضیح کوتاهی که نسبت به این موضوع داشت خواستار این موضوع شد که حاشیه‌ای شکل ندهند و عدم حضورش در این بازی هیچ ارتباطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و بارها علی‌رغم مصدومیت‌هایی که داشته بنا به نیاز تیم (پرسپولیس و تیم ملی) در ترکیب به میدان رفته است.
با این شرایط پرسپولیس که از جام حذفی نیز کنار رفته است، در دیدار حساس مقابل سپاهان نیز قادر به سود بردن از شماره یک ملی پوش خود نخواهد بود و امیر رفیعی را در ترکیب خواهد داشت.
 
مرجع : ورزش سه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها