به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۶۹۶۸۶

نفس کشیدن در نظام اسلامی جای شکر دارد

نفس کشیدن در نظام اسلامی جای شکر دارد
 گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از پس لرزه‌های عملیات وعده صادق خروش دانشجویان در دانشگاه‌های غربی است. «عملیات وعده صادق» امید و نشاط را به جبهه مقاومت و اسلام برگرداند.
عبدالله حاجی صادقی، با بیان اینکه قبل از هرچیزی خدارا شاکریم به دلیل نعمت‌های بیکرانش و بخاطر هم زمانی دوران حیات ما با دوران، ولی فقیه، اظهار داشت: نفس کشیدن در نظام اسلامی جای شکر دارد.
 وی گفت: فرهنگ بسیجی ریشه در فرهنگ ولایی دارد. بار‌ها تکرار کردیم؛ فرهنگ بسیجی یعنی جهاد و گذشتن از همه چیز خود برای زنده نگه‌داشتن دین خدا. حضور در چنین نهادی همانند بسیج شکر فراوان دارد. وقتی شب عملیات صحبت شد که نام عملیات را چه نامی انتخاب کنیم این آیه آمد "وَاذْکُرْ فِی الْکِتَابِ إِسْمَاعِیلَ ۚ إِنَّهُ کَانَ صَادِقَ الْوَعْدِ وَکَانَ رَسُولًا نَبِیًّا" (آیه ۵۴ سوره مریم) و چه نامگذاری زیبایی انجام شد. در همه‌ی کشور‌های اروپایی آمدند تا عملیات وعده صادق موفق نشود. غربی‌ها می‌خواستند انتقام غزه را از ایران بگیرند.
وی با اشاره به عملیات بی‌نظیر وعده صادق و اینکه دشمن تا زمان حمله ایران به اسرائیل ۱۰ روز اظطراب داشت، تصریح کرد: بالای ۱۰۰۰ موشک برای سرنگونی پهپاد‌های ما شلیک کردند. رژیم صهیونیستی چند ده برابر ما هزینه کرد، اما نتوانست عملیات وعده صادق را زیر سوال ببرد و آن را به چالش بکشد. آخرین اعتراف رژیم صهیونیستی این بود که به ۲ مقر نظامیشان ۱۵ موشک اصابت کرده است.وی گفت: رهبر معظم انقلاب تولید جرأت و اراده می‌کند. بعد از رهبری عامل بقای این انقلاب بسیج است. امروز به سازماندهی بسیج و افزایش بصیرت بسیجیان در مقابل استکبارنیاز داریم.


 
برچسب ها: وعده صادق
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها