به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۷۰۳۲۶

انریکه: امباپه اسطوره باشگاه PSG است

انریکه: امباپه اسطوره باشگاه PSG است
گروه ورزشی: سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پس از شکست تیمش مقابل تولوز در لوشامپیونه از ستاره فرانسوی‌اش تمجید ویژه‌ای کرد.به گزارش ایلنا، لوئیس انریکه که شاکردانش یک هفته پس از ثبیت شدن قهرمانی‌شان در رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) با قبول شکست خانگی 3 بر یک مقابل تولوز در هفته سی‌و‌سوم این رقابت‌ها جشن قهرمانی گرفتند، پس از این دیدار گفت: بازی‌هایی که قرار است بعدش جشن‌ قهرمانی برگزار شود، معمولاً بد ختم می‌شوند، این تجربه من به عنوان یک مربی حرفه‌ای‌ است.
 
وی افزود: تولوز با توپ و بدون توپ بهتر از ما عمل کرد و آنها از ابتدا تا انتها بهتر بودند. چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. من کمی ناامید هستم. هواداران عالی بودند، ما مستحق سوت‌های اعتراضی بودیم که هوادارن می‌زدند اما آنها تا پایان از ما حمایت کردند و خوشحالم که عنوان قهرمانی را با آنها سهیم شدیم. ما با اختلاف بهترین تیم لیگ بودیم اما امروز بدترین بازی فصل را داشتیم.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره ادای احترام هواداران پاری‌سن‌ژرمن به بهترین گلزن تاریخ باشگاه‌شان که در پایان این فصل به عنوان بازیکن آزاد از جمع پاریسی‌ها جدا خواهد شد، اظهار داشت: هواداران به امباپه آن‌طور که سزاوارش بود، ادای احترام کردند. او با وجود سن کمی که دارد، اسطوره این باشگاه است. هنوز چند بازی دیگر مانده که کیلیان باید برای ما انجام دهد اما برای او بهترین آرزوها را در دوران حرفه‌ای‌اش دارم. تمرین دادن کیلیان امباپه برای ما لذت‌بخش بود. او همیشه رفتاری بی‌نقص داشت و یک الگو بوده است. من هیچ چیز منفی ندارم که در مورد کیلیان بگویم.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها