به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ - ۱۸:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۷۳۹۰۸

گلدان تبلیغاتی بهترین اشانتیون برای مشتری های وفادار

گروه کسب و کار: گلدان تبلیغاتی روشی جدید برای بازاریابی و نمایش برند یا لوگوی یک شرکت و کسب‌وکار است. با خرید این گلدان‌ها و هدیه‌دادن آن‌ها در همایش‌ها، جلسات و محافل مختلف، می‌توانید بدون هیچ زحمتی محصول یا خدمات مرتبط با کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید. در این مطلب ضمن معرفی مجموعه‌ای خلاق و توانمند جهت سفارش گلدان‌های تبلیغاتی، توضیحات مفصلی درباره این روش بازاریابی و مزایای آن آورده‌ایم.
گلدان تبلیغاتی بهترین اشانتیون برای مشتری های وفادار
 گلدان تبلیغاتی چیست؟
با توجه به اهمیت خلاقیت در روش‌های بازاریابی، ابزارهای تبلیغاتی روزبه‌روز درحال تغییر هستند. گلدان تبلیغاتی محصولی مدرن و کارآمد برای بازاریابی است که تا حد زیادی جایگزین اشانتیون‌های کلیشه‌ای مانند خودکار، دفتر، سررسید و تقویم‌های رومیزی و دیواری شده است. گلدان‌های تبلیغاتی، همان گلدان‌های معمولی هستند، با این تفاوت که چاپ هر طرح و متنی روی آن‌ها با هدف تبلیغ و برندسازی امکان‌پذیر است. گلدان های تبلیغاتی را میتوانید از سایت ارمغان گرافیک سفارش دهید. برای این‌ کار کافی‌است نام، لوگو، تعداد و جزئیات سفارش‌ را در سایت این مجموعه ثبت کنید تا کارشناسان جهت ثبت نهایی سفارش، با شما تماس بگیرند.
اگر صاحب یک ‌کسب‌وکار هستید، بهترین روش برای تبلیغ برند و محصول‌تان، سفارش این گلدان‌ها و چاپ شعار و نام تجاری یا لوگو کسب‌وکارتان است. گلدان‌ها به‌طور معمول عامه‌پسندتر و کاربردی‌تر هستند و می‌توان از آن‌ها چه در منزل و چه در محل کار جهت زیبایی و طراوت فضا استفاده کرد. بنابراین، این فرصت طلایی را از دست ندهید و با گلدان‌های تبلیغاتی نام خود را تا مدت‌ها در ذهن مخاطب و مشتری حک کنید.

چرا گلدان تبلیغاتی بهترین هدیه و روش بازاریابی است؟

بازاریابی، اشانتیون و هدیه گلدان‌های تبلیغاتی با استقبال زیادی ازطرف مشتریان و شرکت‌ها مواجه شده است. به همین دلیل روز‌به‌روز این روش تبلیغاتی رایج‌تر و گسترده‌تر می‌شود. مزایای خرید و هدیه گلدان‌های تبلیغاتی عبارت‌اند از:
•    بیشتر مردم علاقه زیادی به نگهداری و پرورش گل و گیاه دارند و ترجیح می‌دهند به‌جای اکسسوری‌های ناکارآمد از گلدان برای زیبایی محل‌کار یا منزل‌شان استفاده کنند.
س    قیمت این گلدان‌ها در مقایسه با دیگر هدایا و روش‌های بازاریابی بسیار به‌صرفه‌تر است.
•    صاحبان مشاغل می‌توانند لوگو، شعار، تلفن و نام محصولشان رو روی گلدان چاپ کنند.

گلدان تبلیغاتی چه تاثیری در بازاریابی دارد؟
هرچقدر که روش‌های بازاریابی جدیدتر و خلاقانه‌تر باشند، تعداد بیشتری مشتری یا مخاطب جذب محصول یا خدمات آن شرکت یا کسب‌وکار خواهند شد. رقابت زیادی بین شرکت‌ها بر سر اینکه کدام ‌روش تبلیغات کارآمدتر است، وجود دارد‌.
گلدان‌های تبلیغاتی که نوعی بازاریابی سبز به شمار می‌آید، روش برندسازی خلاقانه، ساده ولی کارآمد است که به‌خصوص در قشر جوان که دغدغه سلامتی محیط زیست را دارند، با استقبال بسیار گسترده‌ای روبه‌رو شده است.
زمانی که شما گلدان‌ رومیزی را به مشتری خود هدیه می‌دهید، این هدیه مدام جلوی چشم فرد قرار دارد. علاوه‌بر این، افراد دیگری هم با دیدن این گلدان و برند یا لوگوی روی آن جذب محصول و شرکت شما می‌شوند. پس لازم است در طراحی و چاپ لوگو کمی خلاقانه عمل شود تا در رقابت با سایر مشاغل، برجسته‌تر شوید.

انواع گلدان‌ تبلیغاتی کدام‌اند؟
گلدان‌های تبلیغاتی از جنس فلز، سفال، چوب، پلاستیک و سرامیک هستند. البته تقاضا برای نوع سرامیکی در بازار بیشتر است. در این میان، گلدان‌های کوچک رومیزی طرفداران بیشتری دارند.
گل‌ها و گیاهانی که در این گلدان‌ها پرورش داده می‌شوند، باید مقاوم باشند تا در اثر کم آبی یا نور کم آسیب نبینند. بهترین پیشنهاد برای این گلدان‌ها و با در نظرگرفتن مشغله کاری افراد در محیط کار، گیاه سانسوریا ابلق یا پاکوتاه و هاوارتیا گورخری است. این ۲ گیاه در کنار عمر طولانی و ماندگاری بالا، برگ‌هایی سبز و زیبا دارند.

گلدان تبلیغاتی برای چه مشاغلی مناسب است؟
گرچه گلدان‌های تبلیغاتی برای مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند بازاریابی نوین و موثری به‌همراه داشته باشند، اما بازدهی آن‌ها در مشاغلی که مراجعین بیشتری دارند، بالاتر است. این کسب‌وکارها عبارت‌اند از:
•    فروشگاه‌های گل و گیاه: با کاشت گل و گیاهان متنوع در گلدان‌های تبلیغاتی، فروشگاه‌های عر‌ضه‌کننده گل و گیاه می‌توانند محصول خود را با روشی جذاب و جدید به نمایش بگذارند.
•    رستوران و کافی‌شاپ‌ها: این گلدان‌ها یک ابزار تبلیغاتی روی میزها و فضاهای خالی در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها است.
•    آنلاین‌شاپ‌ها: فروشگاه‌های آنلاین می‌توانند شماره تماس، بارکد، لینک و اطلاعات فروشگاه‌ و محصولشان را روی این گلدان‌ها چاپ کنند.
•    آموزشگاه‌ها: صاحبان آموزشگاه‌ها می‌توانند اطلاعات مربوط به دوره‌ها و لوگوی آموزشگاه را روی گلدان‌ها چاپ و در همایش یا جشن‌های مختلف به مخاطبان هدف هدیه کنند.

آیا امکان شخصی‌سازی گلدان تبلیغاتی وجود دارد؟

گلدان‌های تبلیغاتی اغلب قابلیت سفارشی‌سازی دارند‌. به این معنی که شرکت‌ها می‌توانند طرح، ایده و لوگوی خود را با هر رنگ و کیفیتی که می‌خواهند روی گلدان چاپ کنند‌. چاپ طرح چه با روش سابلیمیشن باشد چه روش‌های دیگر، روی گلدان‌های سرامیکی کیفیت و دوام بیشتری دارد.
به همین دلیل تقاضا برای این گلدان‌ها ازطرف شرکت‌ها و صاحبان مشاغل بیشتر است. همچنین امکان تغییر و تعیین گیاه داخل گلدان هم وجود دارد. درصورتی‌که انتخاب گیاه را به عهده گرفته‌اید، باید مسئولیت دوام و ماندگاری آن را بپذیرید.

گلدان تبلیغاتی را از کجا سفارش دهیم؟
حال که با گلدان‌های تبلیغاتی و تاثیر مثبتی که این هدیه‌ها در جذب مشتری و مخاطب دارند، آشنا شدید، حتما از خودتان می‌پرسید که این گلدان‌ها را از کجا تهیه کنیم؟ مجموعه ایده‌پرداز و هنرمند ارمغان گرافیک توصیه ما به شما برای سفارش و خرید گلدان تبلیغاتی است.
در این مجموعه از تولید و پرورش گل‌ها و گیاهان گرفته تا چاپ، بسته‌بندی و ارسال گلدان‌ها، همگی توسط افراد ماهر، باسابقه و کاربلد انجام می‌شود‌. ضمن اینکه با خرید گلدان‌های تبلیغاتی از ارمغان گرافیک، نگران نحوه نگهداری گیاه نباشید، چراکه تمامی اطلاعات لازم در یک تگ متصل به گلدان که مزین به لوگو شرکت شماست، همراه با گلدان عرضه می‌شود.
گلدان‌های این مجموعه که در ۲ سایز کوچک و بزرگ قابل سفارش هستند، همراه با یک زیرگلدانی از جنس چوب صنوبر که مقاوم به آب و رطوبت است، عرضه می‌شوند. در نهایت بدانید که سفارش گلدان‌های تبلیغاتی از این مرکز هیچ محدودیتی ندارد و شما می‌توانید هر تعداد گلدانی را که سفارش داده‌اید، حداکثر بعداز ۷ روز دریافت کنید.

جمع‌بندی
گلدان تبلیغاتی یک روش نوین، کارآمد و با بازدهی بالا جهت تبلیغات و بازاریابی یا اشانتیون یک شرکت و کسب‌وکار است. این گلدان‌ها که با سنگ‌ریزه‌های رنگی تزئین شده‌اند را می‌توانید از ارمغان گرافیک سفارش دهید. برای این‌ کار کافی‌است نام، لوگو، تعداد و جزئیات سفارش‌ را در سایت این مجموعه ثبت کنید تا کارشناسان جهت ثبت نهایی سفارش، با شما تماس بگیرند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها