به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۷۷۲۳۶
جریان پول حقیقی در بازار سهام

۱۲ روز خروج سرمایه از بورس تهران چگونه رقم خورد؟

۱۲ روز خروج سرمایه از بورس تهران چگونه رقم خورد؟
گروه اقتصادی: در پایان هفته اخیر رکورد خروج سرمایه از بورس تهران به ۱۲ روز معاملاتی متوالی رسید.به گزارش اقتصادنیوز، در هفته اخیر روند خروج سرمایه در بورس تهران ادامه داشت. در اولین روز هفته ۵۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه این رقم به ۴۱۱ میلیارد تومان رسید.

روز سه‌شنبه نیز ۳۰۶ میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. در آخرین روز معاملاتی هفته برای دوازدهمین روز متوالی پول حقیقی خارج شد و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار ۱۷۹ میلیارد تومان بود.در مجموع کل هفته هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۳۴۹ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین ۲ درصد کاهش داشته است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی
روز شنبه نماد وبملت بیشترین خروج سرمایه داشت و وتجارت، فملی، خاور و فولاد در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نماد‌های کنور، وبصادر، قصفها، آسیاتک و پکرمان بیشترین ورود پول حقیقی داشتند.

روز یکشنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد وبملت تعلق داشت و دامین، وتجارت، خاور و فاسمین در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نماد‌های غپینو، ثباغ، شپنا، پکرمان و وبصادر بیشترین ورود را داشتند.

روز سه‌شنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد خساپا تعلق داشت و نماد‌های خودرو، ثپردیس، بوعلی و فملی در رده‌های بعدی بودند. بیشترین ورود پول نیز به وبانک، تپمپی، شکربن، فسپا و وپترو اختصاص داشت.

در آخرین روز هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد ثفارس بود. نماد‌های شاراک، ثپردیس، خودرو و فخوز در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر فولاد، کالا، وبانک، شپنا و تپمپی بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها