به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۴۷۷۳۰۵

سه لحظه خاص از مناظره امشب که جنجالی شد

سه لحظه خاص از مناظره امشب که جنجالی شد
گروه فیلم:مناظره امشب هم برگزار شد و بسیاری از مردم به روند آن انتقاد دارند، از اینکه مشابه سال ۸۸ به صورت رودر رو و دو نفره نیست و شکلی جمعی دارد و بعضی این شکل از اجرای مناظره را سرد می‌دانند، با این حال مناظره امشب به نظر برخی صاحب‌نظران شاید تا حدی گرم‌تر مناظره‌های قبلی بود، اظهار نظر متقابل همه کاندیداها درباره مخالفت با فیلترینگ باعث تعجب بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شد و آن‌ها به طعنه و کنایه می‌گویند پس چه کسی این قوانین مربوط به فیلترینگ را اجرا کرده زیرا تمام کاندیداها ظاهرا مخالف فیلترینگ هستند.
 
درباره حجاب و مسائل آن نیز شاید پزشکیان از همه صریح‌تر صحبت کرد و کسانی مثل جلیلی از صحبت درباره آن فرار کردند و پورمحمدی نیز تنها کسی بود که کمی نزدیک به موضع پزشکیان درباره حجاب اظهار نظر صریح داشت و زاکانی هم بیشتر فرافکنی کرد.

در مناظره امشب از کسانی مانند اصغر فرهادی نام برده شد. پزشکیان درباره او گفت: در رابطه با سینما و هنر مشکلاتی داریم که موانع باید برداشته شود. امسال ۱۷ ایران که در فستیوال‌های بین‌المللی به نمایش گذاشته شد زیرزمینی بود و مجوز نداشت. مسیر مجوزها باید اصلاح شود تا فیلم‌ها بتوانند در فستیوال‌های خارجی حضور پیدا کنند. همه شما اصغر فرهادی را می‌شناسند و میدانید در خارج چقدر برای او احترام قائل هستند. این احترام باید برای او و کل هنر در ایران وجود داشته باشد.
 
 
 
مناظره امشب چند لحظه خاص داشت، از جمله اینکه قالیباف باز هم در مدیریت شکل صحبت کردن خود کمی ناتوان بود و باز هم گاف داد. قالیباف پیش‌تر با صحبت‌هایی که دخترش داشت اسیر فضای حاشیه‌ای انتخابات شده بود.
....
درباره زاکانی نیز بسیاری اصرار دارند که رفتار او مطابق دوره قبل پوششی است، با توجه به اینکه نظرسنجی‌ها نیز نشان می‌دهد او سبد رای ندارد در بحث و جدلی که با پزشکیان داشت اسیر جمله کوبنده او شد. پزشکیان خطاب به زاکانی در حاشیه مناظره گفت: تا آخر در رقابت‌ می‌مانی دیگر؟ 
....
امشب پور محمدی شکل اظهار نظرش و صراحت بیانش و ارجاعات و جمله خاص او درباره حجاب مورد توجه قرار گرفت. پورمحمدی در حاشیه مناظره امشب درباره حجاب گفت : حسرت حجاب نیم بند قبل از ۱۴۰۱ را می‌کشیم!
....
برچسب ها: ریاست جمهوری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها