به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۷۷۳۳۴

نتفلیکس پایان «ساحره» را اعلام کرد

نتفلیکس پایان «ساحره» را اعلام کرد
گروه فرهنگی:نتفلیکس تهیه کننده سریال پربیننده فانتزی و قرون وسطایی «ساحره»، از پایان ماجراجویی‌های کاراکترهای آن در پایان فصل پنجم خبر داد. به گزارش صبا، مدیران شبکه نتفلیکس رسما اعلام کردند داستان آن در پایان فصل پنجم به اتمام می‌رسد.

این خبر در حالی اعلام شده که کار فیلمبرداری فصل چهارم مجموعه به تازگی شروع شده و هنری کاویل غایت اصلی آن است.هنری کاویل که در سریال در قالب شکارچی هیولاهای چند هزار ساله ظاهر شده بود، جای خود را در فصل چهارم به چند بازیگر تازه وارد داد.اکشن ماجراجویانه و دلهره آور ساحره با نگاهی به داستان نول پرخواننده و فانتزی آندری ساپکوسکی ساخته شده است.

فیلمبرداری فصل چهارم با حضور لیام همسورث در نقش یک شکارچی هیولای شمشیر به دست از چند روز قبل شروع شده است.مدیران نتفلیکس این نکته را نیز گفته اند که کار فیلمبرداری تمام صحنه‌های هر دو فصل چهارم و پنجم سریال، همزمان با هم انجام خواهد شد.نتفلیکسی‌ها خروج هنری کاویل از سریال و اعلام خبر پایان کار تولید آن را، با یکدیگر بی‌ارتباط دانسته و گفته‌اند از مدت‌ها قبل قرار بود خبر به پایان رسیدن کار ساخت مجموعه را اعلام کنند.

این شبکه جنجالی که تهیه کننده تعدادی از پرسوصداترین فیلم‌ها و سریال‌های چند سال اخیر است، زمان پخش فصل چهارم ساحره را اعلام نکرده است.ساحره اولین بار در دسامبر سال ۲۰۱۹ به روی آنتن رفت و بلافاصله تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های در حال پخش شد.

نتفلیکس اعلام کرد ساحره یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون و پخش استریم بوده است.
استقبال کلان تماشاگران از این اکشن فانتزی، خالق آن لورن اشمیت هیستریچ را به فکر تولید فصل‌های بعدی آن با هزینه‌هایی بالاتر و گران‌قیمت‌تر انداخت.

موفقیت کلان مجموعه هم چنین به نفع هنری کاویل بازیگر اصلی آن نیز شد و او را تا حد یک ابرستاره بالا برد.کاویل در عالم سینما هم نقش مرد پرنده‌ای/سوپرمن را در اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «سوپرمن» بازی کرد.
برچسب ها: نتفلیکس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها