به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۷۷۷۰۵

پاتریک دمپسی بازیگر تازه فصل جدید «دکستر»

پاتریک دمپسی بازیگر تازه فصل جدید «دکستر»
گروه فرهنگی:فصل جدید سریال ماجراجویانه و پلیسی «دکستر» حال و هوای آن را به گذشته‌ای قبل از شروع داستان فصل اول آن خواهد برد. پاتریک دمپسی بازیگر سینما به جمع بازیگران قبلی مجموعه پیوسته است.
 
 به گزارش  صبا، فصل جدید با نام «دکستر: گناه اصلی» وارد مرحله تولید می شود و شنیده ها حکایت از آن می کند که کلید فیلمبرداری اش بی سروصدا چند هفته قبل زده شده است!
پاتریک گیبسن و مالی براون در این سریال در نقش شخصیت‌های دکستر و دبورا مورگان بازی می‌کنند و پاتریک دمپسی بازیگر سینما به جمع بازیگران قبلی مجموعه پیوسته است.

داستان فصل جدید در سال ۱۹۹۱ اتفاق می افتد، که ماجراها را به پانزده سال قبل از شروع اپیزود اول سریال می‌برد. این داستان به بررسی این نکته می پردازد که چگونه کاراکتر دکستر از یک دانشجوی رشته پزشکی، به یک قاتل زنجیره‌ای خونسرد تبدیل شد و این جابجایی شخصیتی صورت گرفت.

به گفته تهیه کنندگان مجموعه، در داستان آن کاراکتر دکستر باید با تاریکی درونی خود روبرو شده و تلاش می‌کند رابطه نزدیکتر و دوستانه تری با پدرش هری (کریستین اسلتر) برقرار کند.دکستر با راهنمایی های پدرش به سراغ قربانیانی می‌رود که کدگذاری شده‌اند و به نوعی در حال مرگ هستند. با این حال، دکستر جوان خود را با چالش‌های دشواری روبرو می‌بیند و احساس می‌کند راه برگشتی برایش وجود ندارد.

«دکستر: گناه اصلی» را شوتایم استودیوز تهیه می‌کند و سازندگانش باور دارند حضور دمپسی کمک زیادی به موفقیت بیشتر فصل تازه خواهد کرد.او که با سریال «آناتومی خاکستری» شهرت زیادی به دست آورده، در فصل جدید دکستر در قالب کاراکتری به نام آرون اسپنسر ظاهر می شود. او که در محدوده فعالیت‌های دکستر کار می کند و مدیر یکی از بخش‌های پزشکی است، دوستی نزدیکی با هری مورگان پدر دکستر دارد و از این طریق، درگیر ماجراجویی‌های دکتر خوش چهره و قاتل داستان می‌شود.

هنوز زمانی برای پخش فصل جدید این سریال پربیننده و جنجالی تعیین نشده و کسی نمی‌داند در چند قسمت تولید خواهد شد.دکستر در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ به روی آنتن رفت و به‌خاطر مضمون غیرمتعارف و جدید خود (و هم چنین ساخت و پرداخت بسیار خوب و جذابش) تبدیل به یکی از موفق ترین آثار تلویزیونی زمان خود شد.شوتایم سال ۲۰۲۱ «دکستر: خون تازه» را تولید و پخش کرد که داستانش ده سال بعد از ماجراهای نسخه اصلی مجموعه رخ می‌‌داد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها