به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - ۰۰:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۷۸۱۲۸
به کسی رأی دهیم که مصمم است سایه تحریم را از سر مردم بردارد

حمایت روحانی و ناطق‌نوری از دکتر پزشکیان

حمایت روحانی و ناطق‌نوری از دکتر پزشکیان
گروه سیاسی: حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پیامی ویدیویی اعلام کرد: من از مردمی که خواهان تعامل سازنده با جهان و خواهان اعتدال در داخل کشور هستند، می‌خواهم که روز جمعه به دکتر مسعود پزشکیان رأی بدهند.
حسن روحانی، از مردم خواست روز جمعه هشتم تیر به این کاندیدا که دارای صفاتی چون صداقت، شجاعت و وفاداری به منافع ملی است، رأی دهند.
ما باید روز جمعه به کسی رأی بدهیم که مصمم است سایه تحریم را از سر مردم ایران بردارد. مصمم است برجام را احیا کند. به کسی رأی بدهیم که به دنبال آن خواهد بود به FATF ملحق شویم و مشکلات بانک‌ها و روابط بانکی را به حل‌وفصل برساند. من از مردمی که خواهان تعامل سازنده با جهان و خواهان اعتدال در داخل کشور هستند، می‌خواهم که روز جمعه به دکتر مسعود پزشکیان رأی بدهند.
...
اعلام حمایت ناطق نوری از مسعود پزشکیان
همچنین حجت‌الاسلام ناطق نوری از مسعود پزشکیان در دیدار با اعضای جبهه اصلاح طلبان ایران ، اعلام حمایت کرد.
بابک آذرباد دبیرکل حزب ترقی و دبیر جبهه اصلاح طلبان ایران اعلام کرد در پی اعلام حضور جناب پزشکیان و حمایت صریح و قاطع دکتر عارف, و حمایت گسترده این جبهه از جناب پزشکیان، در همین راستا وبا هدف جذب حداکثری مراجع سیاسی کشور به دیدار جناب آقای ناطق نوری رفتیم و ایشان ضمن تایید انتخاب نامزد انتخاباتی این دوره جناب دکتر پزشکیان از همه آحاد ملت ایران درخواست نمودند  که برای اعتلای  ایران به این فرزند ایران رای دهند.
 

 
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۴-۱۳ ۱۴:۰۲ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها