به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - ۰۰:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۷۸۲۶۴

اعتراف جنجالی ۲ شرور خطرناک

اعتراف جنجالی ۲ شرور خطرناک
گروه جامعه: ۲ شرور خطرناکی که مرد جوان را به قصد ضرب و جرح به پارک جنگلی چیتگر ربوده بودند، با هوشیاری پلیس جنایی تهران دستگیر شدند.
به گزارش تسنیم، چندی قبل مرد جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: در محله ورد آورد در حال پیاده‌روی بودم که ناگهان ۲ اراذل و اوباش به قصد مزاحمت به من فحاشی کردند و مشاجره لفظی میان ما شکل گرفت که در ادامه ناگهان به سمتم آمدند و با تهدید چاقو من را سوار بر خودروی دنا مشکی رنگ خود کردند. آن‌ها من را به حوالی پارک جنگلی چیتگر بردند و هدف ضرب و جرح شدیدی قرار دادند؛ از ۲ مرد جوان به جرم آدم‌ربایی شکایت دارم.
پس از ثبت شکایت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم برای بررسی‌های میدانی راهی محل وقوع جرم شدند و در نخستین گام با بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود پلاک خودروی دنا را شناسایی کردند.
کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد آن‌ها از اراذل و اوباش‌های خطرناک غرب تهران هستند.
تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با بازپرس جنایی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای ۲ مرد جوان را دستگیر کردند؛ متهمان خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و در همان بازجویی‌های اولیه صراحتا به جرم ربودن مرد جوان و ضرب و جرح وی اعتراف کردند.
با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.
برچسب ها: آدم ربايی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها