به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۷۸۴۷۵

همکاری مجدد مت دیمون و بن افلک

همکاری مجدد مت دیمون و بن افلک
گروه فرهنگی:مت دیمون و بن افلک دو دوست صمیمی هالیوود، در یک همکاری مشترک تازه، در یک فیلم سینمایی جدید ظاهر می شوند.به گزارش صبا، این فیلم با نام مختصر «شکاف» و حال و هوایی جنایتکارانه جلوی دوربین می رود.
 
جو کارناهان فیلمساز باسابقه سینما این دو بازیگر و همکار را در تجربه مشترک تازه شان کارگردانی خواهد کرد.این فیلمساز سابقه خوبی در ساخت درام های جنایتکارانه دارد و پیش بینی می شود شکاف هم تبدیل به یکی از محصولات منم و جذاب این ژانر سینمایی شود.البته کارناهان در مصاحبه ای تاکید کرده که قصد دارد درام جنایتکارانه تازه اش را با حال و هوایی دلهره آور بسازد.

پخش خبر همکاری دوباره دیمون و افلک در حالی بوده که اخبار رسیده حکایت از آن دارد که کلید فیلمبرداری فیلم تا زودتر از اواخر سال ۲۰۲۴ زده نخواهد شد.به همین دلیل، رسانه ها این پرسش را مطرح کرده اند که دلیل پخش زودهنگام خبر تولید فیلم چه بوده است.

همه اینها در شرایطی است که کسی اطلاعی از خط کلی و اصلی داستان شکاف و نقش کاراکترهای این دو بازیگر در آن ندارد و سازندگانش در این رابطه کاملا سکوت کرده اند.نکته جالب این است که افلک و دیمون از حالا و قبل از هر اقدامی، تلاش خود برای پیدا کردن یک توزیع کننده خوب و حرفه ای آغاز کرده اند!

شرکت فیلمسازی این دو بازیگر به نام آرتیست اکوئیتی هم یکی از تهیه کنندگان این درام دلهره آور جنایتکارانه خواهد بود.افلک و دیمون همکاری مشترک خود را از حدود بیست سال قبل و با درام آموزشی اسکاری «ویل هانتینگ خوب» شروع کردند.

این دو بخاطر فیلمنامه اصیل و غیراقتباسی این فیلم موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه سال شدند.از آن زمان، هر چند وقت یکبار این دو در فیلمی مشترک با یکدیگر ظاهر شده اند که تازه ترین آنها در دو سال اخیر درام زندگی نامه ای ورزشی «ایر» و درام تاریخی پرخرج «آخرین دوئل» بوده اند.در حالی که فیلم اول در کنار تحسین منتقدان توانست فروش نسبتا خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها کند، دومی نتوانست انتظارات سازندگانش را در جدول گیشه نمایش برآورده کند.
برچسب ها: بن افلک مت دیمون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها