به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۷۸۵۵۰

ضامن چند بمب تراکتور کشیده شد

ضامن چند بمب تراکتور کشیده شد
گروه ورزشی:باشگاه تراکتور از امروز فرایند جذب بازیکن را آغاز کرده است.به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته محمدرضا زنوزی در جلسه با گروهی از هواداران تراکتور، پیرامون آینده این باشگاه صحبت کرد و البته یک خبر مهم نیز داد؛ اینکه باوجود تصمیم بر واگذاری، امور باشگاه تراکتور فعلا پیش خواهد رفت.

این خبر به منزله ورود تراکتور به نقل و انتقالات تابستانی است و موجی از واکنش‌ها را نیز در میان هواداران تیم تبریزی جلب کرد.ساعتی پیش نیز خبرنگار ما در گفتگو با سعید مظفری‌زاده، تلاش کرده تا  در گفتگویی سوالات هواداران تراکتور را پاسخ دهد.

این گفتگو را بخوانید:
*اقای مظفری‌زاده دیشب گروهی از هواداران تراکتور با اقای زنوزی جلسه داشتند. در این مورد چه جزییات بیشتری دارید؟
بله شب گذشته بعد از اینکه نسبت به حضور آقای زنوزی در ایران مطلع شدند، به دیدار ایشان آمدند تا درخواست ادامه تیمداری بدهند. اما همچنان مشکلات زیادی پابرجا هستند که ایشان در این مورد صحبت کردند؛ از جمله حق پخش تلویزیونی و درخواست برای ‌پخش بازی‌های تراکتور در شبکه‌های سراسری که انتظار پیگیری از طرف مسئولان استانی به عنوان نمایندگان دولت می‌رود.

* آقای زنوزی رسما به تیم برگشتند؟
تا جلسات به نتیجه نهایی نرسیده و تا مشخص نشدن این مسائل، تاکید مجموعه دریک و شخص آقای زنوزی بر واگذاری و انتقال مالکیت پا بر جاست.


* اما به نظر درخواست هواداران کمی شرایط را تغییر داده است؟
بله دیشب بعد از اینکه هواداران مطلع شدند از خارج کشور برگشتند و در تبریز هستند، تعدادی از هواداران به دفتر ایشان مراجعه کرده و خواستار بازگشت ایشان به مجموعه تراکتور شدند و تاکید داشتند اتفاقات خوبی که در چند سال اخیر برای تراکتور رقم خورده، تداوم داشته باشد و با درخواست هواداران و برای رفع نگرانی این عزیزان و مردم شریف آذربایجان و در راستای اینکه آقای زنوزی نسبت به تیم تراکتور علاقه و تعصب خاصی دارند و دوست ندارند جایگاهی که تراکتور به آن رسیده، لطمه بخورد، فارغ از سرنوشت مالکیت تراکتور، بلافاصله بعد از جلسه با هواداران دستور تشکیل یک جلسه آنلاین با حضور اعضای هیئت‌مدیره و بنده دادند.

* این جلسه به کجا رسید؟
این جلسه تا پاسی از نیمه شب ادامه داشت. در این جلسه بنده گزارش کاملی از اقدامات انجام‌شده در راستای انجام مقدمات واگذاری و انتقال و انجام امور جاری باشگاه ارائه دادم و نهایتا باتوجه به مواردی که در بالا اشاره شد، آقای زنوزی دستور دادند که امور مربوط به تیم، باتوجه به اینکه در مقطع حساس زمانی هستیم و برای اینکه تراکتور لطمه نخورد،  در چند موضوع از جمله انتخاب سرمربی، مذاکره با بازیکنان موردنیاز در دستور کار قرار بگیرد. در این جلسه با توجه به مذاکرات انجام گرفته از طرف آقای زنوزی و هیئت‌مدیره، به بنده ماموریت داده شد که جهت انتخاب سرمربی و مذاکره با بازیکنان از امروز اقدام کنم.

* معیار شما برای انتخاب سرمربی و بازیکن چیست؟
برای انتخاب سرمربی، یکی دو گزینه داخلی و خارجی را  مدنظر قرار دادیم و مذاکره با این عزیزان را شروع کردیم و از انجایی که نقل و انتقالات آغاز شده و تیم‌ها وارد بحث خرید بازیکن شدند و از دست دادن زمان می‌تواند لطمه بزرگی باشد، سعی کردم که با صحبت با مربیان مدنظر نقطه نظراتشان را در مورد بازیکنان و نیاز تیم جویا شوم. ما بر اساس نظرات کلی این سرمربیان و همچنین نظر گروه فنی، وارد نقل و انتقالات شدیم.

* نقل و انتقالات شما از چه زمانی آغاز شده است؟
از امروز شروع کردیم و در تلاش هستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.  
* در مورد بازیکنان خود تیم چه نظری دارید؟
ما دو دسته بازیکن داریم بازیکنانی که قراردادشان با تیم به پایان رسیده و بازیکنانی که تحت قرارداد تیم هستند. ما بر اساس همان رویکرد فنی، در مورد این نفرات هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

* خریدهای تیم چه زمانی نهایی می‌شود؟
مذاکرات اولیه را با بازیکنان و مدیربرنامه آنها آغاز کردیم. با بازیکنانی که قراردادی با تیمشان نداشتند، مستقیم مذاکره کردیم و با بازیکنانی که تحت قرارداد سایر تیم‌ها هستند، از طریق نامه‌نگاری با باشگاه بر اساس روند حرفه‌ای و قانونی مذاکره می‌کنیم.

* چه زمانی نهایی می‌شود؟
سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.

* برای جذب بازیکنان بزرگ در رقابت با سایر تیم‌های مطرح چه برنامه‌ای دارید و با توجه به رقابت شدید، دچار چالش نخواهید؟
باشگاه تراکتور از هواداران پرشمار و امکانات بسیار خوب برخوردار است و همین‌طور انضباط مالی موجود در باشگاه در سال‌های گذشته و همچنین نظم موجود در پرداخت دستمزدها، ما را در شرایط خوبی قرار داده است. تراکتور باشگاه بزرگ و ریشه‌داری است و از هواداران فوق‌العاده بهره می‌برد و به همین دلیل هر بازیکنی دوست دارد اینجا بازی کند.
برچسب ها: تراکتور سازی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها