به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۷۹۸۵۵

بررسی امکانات لوکس در هتل‌های ۵ ستاره مشهد

گروه گردشگری: به طور حتم آنچه که باعث کشش بیشتر مسافران به سمت هتل‌های شیک مشهد می‌شود، امکانات لوکس موجود در آن‌ها است. فارغ از امکانات عمومی و رفاهی که در اغلب هتل‌ها وجود دارد، امکانات لوکس در هتل‌های ۵ ستاره مشهد همچون رستوران‌های مجلل، مجموعه‌های آبی، فروشگاه‌ها، آرایشگاه و... تجربه اقامتی مدرن را برای شما به ارمغان می‌آورند.
امکانات لوکس در هتل های ۵ ستاره مشهد
امکانات لوکس در هتل های ۵ ستاره مشهد
جالب است بدانید اکثر هتل‌‌های لوکس مشهد در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) واقع هستند و باعث می‌شوند خستگی رفت و برگشت به حرم مطهر به حداقل برسد. لازم است بدانید که هتل‌های 5 ستاره، امکاناتی که ارائه می‌دهند، نسبت به امکانات ارائه شده در هتل‌های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب بسیار بیشتر است، بنابراین قیمت آن‌ها نیز گران تر می‌باشد.

معرفی 10 هتل 5 ستاره مشهد و امکانات لوکس آن‌ها
نام هتل آدرس هتل
هتل پارس مشهد بلوار وکیل آباد، چهارراه شهید صیاد شیرازی
هتل مدینه الرضا مشهد ابتدای خیابان شیرازی
هتل قصر الضیافه مشهد ابتدای خیابان شیرازی، روبروی دارالشفا امام رضا
هتل بین المللی کوثر ناب مشهد بلوار وحدت_بین وحدت7 و 9- بلوار امیر المومنین
هتل پردیسان مشهد بزرگراه شهید کلانتری - جنب پارک صدا و سیما
هتل خورشید هشتم مشهد بولوار شهید شوشتری، انتهای شهید شوشتری ۷
هتل مجلل درویشی مشهد خیابان امام رضا(ع) - بین خیابان امام رضا 24 و 26
هتل بین المللی قصر مشهد چهار راه دانش، بین امام رضا 14 و 16
هتل سی نور مشهد انتهای بازار رضا- نبش دانش شرقی
هتل هما 2 مشهد بلوار خیام، بعد از چهارراه شرکت گاز، روبروی هلال احمر





 
هتل پارس مشهد
هتل 5 طبقه پارس، مکان اقامتی لوکس برای زائران است که در سال 1382 بنا شد. این مجموعه به دلیل دارا بودن 228 اتاق یکی از بزرگ‌ترین مراکز اقامتی مشهد محسوب می‌شود. این هتل 5 ستاره، در بین هتل‌های دور از حرم قرار دارد؛ اما به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری مانند شاندیز و طرقبه از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.
فضای آرام این هتل، دارای امکاناتی بسیار لوکس نظیر سالن آمفی تئاتر، رستوران‌های مدرن و سنتی، دریاچه مصنوعی، قایق سواری، ماهیگیری، سالن اسکواش، سالن بیلیارد و حتی زمین تنیس است.
نکته خوشحال کننده در مورد هتل پارس دوری از فضای شهر مشهد و آب و هوای بسیار مطبوع آن بوده که در کنار امکانات لوکس این هتل، تجربه خاطره‌انگیزی را برای مسافران به همراه دارد.

هتل مجلل درویشی مشهد
هتل درویشی مشهد با ظاهر آتریومی و سطح شیشه‌ای خود در خیابان امام رضا (ع) خودنمایی می‌کند. هتل مجلل درویشی یکی از معدود هتل‌هایی بوده که از نظر امکانات و تجهیزات بسیار زبانزد است. این برج 20 طبقه، 223 واحد اقامتی در قالب پنت‌هاوس، اتاق ملل، اتاق وی آی پی و اتاق‌های رویال دارد. در هتل درویشی رستوران‌های متعددی مانند روف گاردن، آتریومی، فود فیروزه و ارغوان وجود داشته که رستوران آتریومی به دلیل طراحی منحصربه‌فرد و منوی متنوع خود، محبوبیت بیشتری دارد.
این هتل تمامی امکانات لوکس در هتل‌های ۵ ستاره مشهد که شامل کافی شاپ‌های مرکزی، اسپا، سالن بیلیارد و چایخانه سنتی برکه می‌شوند را دارا بوده و برحسب سلیقه می‌توانید از هر یک از آن‌ها لذت ببرید. از دیگر امکانات لوکس هتل ۵ ستاره درویشی مشهد می‌توان به تالارهای لوکس (تالار آینه، دیپلمات، اتاق جلسات)، رودخانه سنگ، شهربازی، سالن ماساژ، مرکز ماهی درمانی، حمام سنتی، سالن زیبایی، باشگاه بدنسازی و مجموعه ورزشی آبی اشاره کرد.

هتل قصر الضیافه مشهد
بنای این هتل 11 طبقه با حرم مطهر امام رضا (ع) کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد و به همین دلیل این هتل نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا محسوب می‌شود. این هتل در سال 1401 بنا شد و دارای به‌روزترین امکانات است.
دارا بودن 225 سوئیت که در همه آن‌ها امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع و سرویس 24 ساعته وجود دارد باعث شده که لذت اقامت در آن بسیار رضایت‌بخش باشد. از جمله امکانات لوکس هتل قصرالضیافه می‌توان به چندین رستوران‌ مدرن با سرو انواع غذاهای ایرانی، عربی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ، ماساژ و حمام سنتی و تجهیزات تفریحی و ورزشی اشاره کرد.

هتل مدینه الرضا مشهد
اگر می‌خواهید معماری مدرن و امکانات مجلل در هتل‌های ۵ ستاره مشهد را به صورت یکجا مشاهده کنید، هتل مدینه الرضا گزینه‌ای مناسب برای شما است. بنای حیرت‌آور در کنار نورپردازی فیروزه‌ای هتل مدینه الرضا، جزء زیبایی‌های خیابان شیرازی مشهد محسوب می‌شود. این هتل 18 طبقه 325 اتاق دارد که در همه آن‌ها امکانات لوکسی نظیر مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی پیشرفته، مینی بار و صندوق امانات وجود دارد.
البته این هتل نوساز دارای امکانات ویژه‌ای نظیر امکانات ویژه توان بخشان، انبار نگهداری چمدان، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، فروشگاه، کتابخانه، سالن اجتماعات و رستورانی سنتی نیز است.
فضای این هتل به گونه‌ای بوده که معماری اصیل ایرانی را برای مسافران به نمایش می‌گذارد. به طور حتم نقطه عطف هتل مدینه الرضا رستوران‌های آفتاب گردان، گل یاس، گل نرگس و ارغوان است. جالب است بدانید که رستوران آفتابگردان این هتل، در طبقه 12 واقع شده و علاوه بر منظره زیبای گنبد طلایی امام مهربانی‌ها، خود با چرخش آرام ، فضایی بسیار متفاوت را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

هتل هما ۲ مشهد
هتل 5 طبقه هما ۲ مشهد در سال 1375 رونمایی شده است. این هتل با حرم مطهر فاصله زیادی دارد و محیطی آرام برای استراحت را فراهم می‌کند. هتل هما 206 مرکز اقامتی در قالب سوئیت دارد که به دلیل دارا بودن امکاناتی نظیر لباس شویی، یخچال و اجاق گاز، رفاه کافی را برای مسافران به همراه دارد.
البته این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی لوکس نظیر رستوران‌‌های متعدد (ابریشم، تابستانی هتل هما ۲)، کافی شاپ‌ مرمر، چایخانه خیام، چایخانه سنتی، استخر رایگان، جکوزی در اتاق، زمین تنیس، سالن بدنسازی و طراحی بسیار مدرن است. هتل هما ۲ به دلیل دارا بودن سالن‌های متعدد، مکانی برای برگزاری جلسات کاری محسوب می‌شود.

امکانات لوکس در هتل هما ۲ مشهد

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد
هتل کوثر ناب در سال 1392 افتتاح شد و دارای بنایی 12 طبقه‌ای است. این هتل به دلیل نزدیکی به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) چشم‌اندازی بسیار زیبا به صحن و سرای این امام بزرگوار دارد. امتیاز بزرگ این هتل دارا بودن سوئیت‌هایی با امکانات کامل یک خانه مانند لباس شویی، یخچال، کمد و... است. این سوئیت‌ها به دسته‌های سوپریور، رویال، امپریال و آپارتمان دوبلکس طبقه‌بندی می‌شوند.
هتل کوثر ناب مشهد، دارای امکانات لوکسی مانند سفره خانه به همراه آلاچیق، رستوران گردان و روف گاردن است. از جمله امکانات تفریحی آن نیز می‌توان به دارا بودن کلوپ بازی‌های ایرهاکی فوتبال دستی، سونا، استخر و بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد که همگی از امکانات لوکس در هتل‌های ۵ ستاره مشهد محسوب می‌شوند. در این هتل، فروشگاه‌هایی نیز برای عرضه سوغاتی‌های معروف مشهد مانند زعفران و زرشک وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

هتل پردیسان مشهد
قرار گرفتن هتل پردیسان در منطقه خوش آب و هوا و به دور از آلودگی صوتی و جوی، باعث شده که این هتل طرفداران خود را داشته باشد. این هتل 5 طبقه، در سال 1380 بنا شد. از جمله امکانات لوکس هتل پردیسان مشهد، می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، بوفه صبحانه، مجموعه آبی، ترانسفر رایگان حرم، سالن‌های پذیرایی و همایش اشاره کرد. این هتل همچنین رستوران‌های جداگانه‌ای برای سرو غذا دارد که عبارتند از: سالن صبحانه میخک، کافی شاپ و فست فود رز، سالن جشن ضیافت، تیلانژ آبی، رستوران ارکیده.

هتل بین المللی قصر مشهد
هتل قصر یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود که در سال 1356 افتتاح شد. این هتل با حرم مطهر تنها 800 متر فاصله دارد. هتل بین المللی قصر به صورت 12 طبقه بنا شده و دارای 220 مرکز اقامتی در قالب‌های سوئیت و اتاق‌های با ابعاد متنوع است. از جمله امکانات لوکس هتل بین المللی قصر می‌توان به منوی خدمات Qrcode، سالن‌های همایش، فروشگاه‌های داخلی، شهر بازی، سیستم آی پی تی وی، خیاط خانه، تورهای آبی، سالن‌های ماساژ، کلینیک پوست، کلینیک دندانپزشکی، گریم کودکان، عکاسی، کافی شاپ، رستوران‌ها، چایخانه و حتی کتابخانه اشاره کرد. استفاده از تکنولوژی مدرن برای امنیت بیشتر در هتل بین المللی قصر کاملاً‌ مشهود است.

هتل خورشید هشتم مشهد
هتل 11 طبقه خورشید هشتم از جمله هتل‌‌های زیر مجموعه هتل‌های لوکس کوثر محسوب می‌شود. هتل خورشید هشتم مشهد در سال 1401 بنا شده و تنها 70 متر با حرم مطهر فاصله دارد. مهم است بدانید که 6 طبقه این هتل به مراکز اقامتی و 5 طبقه دیگر به پارکینگ و واحدهای خدماتی اختصاص داده شده است. هتل خورشید هشتم دارای امکانات لوکسی از جمله استخر سرپوشیده، سالن همایش و مجالس، سونا، مجموعه آب درمانی و 3 رستوران مجلل نیز می‌باشد.
جالب است بدانید در سوئیت‌های رو به حرم هتل خورشید هشتم پذیرایی میوه و شیرینی به‌صورت رایگان به مهمانان داده می‌شود. این هتل برخی خدمات دیگر مانند عکس خانوادگی و پذیرایی ولکام را به‌صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

امکانات لوکس در هتل خورشید هشتم مشهد

هتل سی نور مشهد
هتل سی نور در سال 1393 در نزدیکی حرم مطهر امام رضا افتتاح شد. این هتل دارای 22 طبقه و 286 واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت برای پذیرایی از مهمانان است. در میان انبوه هتل‌های ۵ ستاره مشهد، حیف است که این هتل و امکانات آن غافل شد؛ هتلی که تمام امکانات لوکس در هتل‌های ۵ ستاره مشهد را دارد.
از جمله امکانات لوکس هتل سی نور می‌توان به سالن بیلیارد، استخر سرپوشیده، سونا، خانه بازی کودک، چندین رستوران، اتاق ویژه عروس و داماد، امکانات ویژه توان بخشان، خدمات ترانسفر، حمام ترکی، سالن بدنسازی، جکوزی، باشگاه اسب سواری،‌ تالار عروسی، سالن دارت، سالن تنیس روی میز و خودپرداز اشاره کرد. در این هتل هرچند که رستوران‌های متنوعی وجود دارد؛ اما امکان سرو غذا در اتاق برای رفاه حال مسافران نیز فراهم است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها