به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۸۱۰۵۱

جسیکا چستین جایزه سینماتک را دریافت می‌کند

جسیکا چستین جایزه سینماتک را دریافت می‌کند
گروه فرهنگی: جسیکا چستین جایزه «سینماتک آمریکا» را که سال گذشته به هلن میرن اهدا شده بود، دریافت خواهد کرد.به گزارش صبا، جسیکا چستین سی و هشتمین جایزه «سینماتک آمریکا» را دریافت خواهد کرد. در مراسمی که ۶ دسامبر در بورلی هیلتون برگزار می‌شود، چارلز روون تهیه‌کننده «اوپنهایمر»  نیز «جایزه قدرت سینما» را دریافت می‌کند.
 
سال گذشته «سینماتک آمریکا» به هلن میرن اهدا شد و پیش از او رایان رینولدز، اسکارلت جوهانسن، اسپایک لی، شارلیز ترون و بردلی کوپر آخرین دریافت‌کنندگان این جایزه بودند.«جایزه قدرت سینما» از سال ۲۰۲۱ به افرادی اهدا می‌شود که به واسطه داستان‌سرایی اهمیت سینما در فرهنگ مدرن را نشان می‌دهند. پیش از روون، کوین گوتس از کمپانی اسکرین انجین، جیسون بلوم بنیان‌گذار کمپانی بلوم‌هوس و آدام آرون مدیر عامل سینماهای ای‌ام‌سی این جایزه را دریافت کرده بودند.

چستین که اخیرا در فیلم‌های «پرستار خوب» و «وقت آرماگدون» و سریال «جرج و تمی» دیده شده است، به زودی «غریزه مادرانه» با بازی آن هاتاوی را در سالن‌های سینما خواهد داشت.روون هم علاوه بر «اوپنهایمر» سابقه تهیه‌کنندگی در فیلم‌های «مرد پولادین» و «جوخه انتحار»  دی‌سی و سه‌گانه «شوالیه تاریکی» کریستفر نولان را دارد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها