به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۸۲۱۸۶

بهترین استاد ریاضی کنکور

گروه دانش: بهترین استاد ریاضی کنکور، مسئله ای است که همیشه فکر داوطلبان کنکور را به خود مشغول می کند.
ریاضی کلاسینو با تدریس استاد آریان حیدری
ریاضی کلاسینو با تدریس استاد آریان حیدری
 تمرکز بر روی ریاضی کنکور می تواند برای شما تا حد زیادی رتبه خوبی بسازد. در بین دانش آموزان انسانی بسیار رایج است که تصمیم می گیرند در برنامه ریزی مطالعاتی خود برای کنکور، این درس را کنار می گذارند و به باقی درس ها می پردازند. این ممکن است آسیب آنچنانی نرساند. اما اگر نصف ساعت مطالعه خود را برای ریاضی صرف کنید و به تست زنی مباحث آن بپردازید، قطعا نتیجه بهتری به دنبال دارد.
درس ریاضی برای رشته های تجربی و ریاضی هم بسیار مهم است.
 اکثر داوطلبان کنکور تجربی رویای پزشک شدن و یا دندان پزشکی را در ذهن خود می پرورانند. اما داشتن رویا برای به دست آوردن آن کافی نیست. مهم این است چه کسی برای این رویا بیشتر تلاش می کند.
درس ریاضی از آن درس هایی است که تسلط کافی بر آن باعث می شود شما چندین قدم به آرزو های خود نزدیک تر شوید.
در کنکور رشته ریاضی، مبحث ریاضیات اندکی متفاوت است.
برای کنکور رشته ریاضی، شما صرفا با سوالات ریاضی مواجه نمی شوید. بلکه با تست های متنوع از دروس مختلف این رشته مواجه می شوید که هر کدام به نوبه خود در رتبه سازی نقش دارند.
داوطلبان رشته ریاضی قرار است در دفترچه اول به سوالات ریاضیات پاسخگو باشند.

مباحث ریاضیات رشته ریاضی شامل سوالات از دروس زیر می باشند:
1.    حسابان
2.    هندسه
3.    گسسته
4.    آمار و احتمال
دفترچه اول کنکور برای داوطلبان رشته ریاضی بسیار سرنوشت ساز است. این دفترچه حداقل 50 درصد درس های دانش آموزان ریاضی را در بر می گیرد.
برای اینکه نتیجه خوبی از تست های ریاضی در هر رشته به دست آورید، ابتدا باید یک برنامه ریزی مفید داشته باشید. ما برای دقیق تر بودن برنامه شما، بودجه بندی درس ریاضی در رشته های مختلف به همراه ضریب آنها ارائه می دهیم.

بهترین دبیر ریاضی کنکور

بودجه بندی درس ریاضی در کنکور
درس ریاضی در کنکور انسانی: درس ریاضی در کنکور انسانی ضریب 6 را به خود اختصاص داده است. بعد از ادبیات اختصاصی (علوم و فنون)، این درس دارای بالاترین ضریب در بین درس های اختصاصی رشته انسانی به شمار می رود.
دانش آموزان فرصت دارند که به 20 سوال ریاضی در 25 دقیقه پاسخ دهند. این سوالات در دفترچه اول به عنوان اولین سوالاتی که دانش آموز با آنها مواجه می شود قرار گرفته اند.
درس ریاضی در کنکور تجربی: در کنکور تجربی،درس ریاضی دارای ضریب 7 می باشد. اهمیت این درس بعد از زیست شناسی و هم رده با فیزیک قرار می گیرد.
داوطلبان کنکور تجربی مجموعا 30 سوال ریاضی در اختیار دارند و باید در 45 دقیقه به آنها پاسخگو باشند. سوالات درس ریاضی در کنکور تجربی به همراه درس زمین شناسی در دفترچه سوم طبقه بندی شده اند.

درس ریاضی کنکور ریاضی: در کنکور رشته ریاضی، درس ریاضی به شکل ریاضیات ارائه می شود. مباحثی که از آنها در کنکور سوال طرح می شود هر کدام ضریب جداگانه ای را به خود اختصاص می دهند. اما به طور کلی ضریب این درس 12 است که بالاترین ضریب را در بین درس های رشته ریاضی دارد.
درس های حسابان، هندسه، گسسته و آمار و احتمال، سوالات ریاضیات را تشکیل می دهند.
ضریب درس حسابان 7.84، ضریب درس هندسه 4.63 و ضریب درس گسسته 3.92 هستند.
در مجموع، بخش ریاضیات دارای 40 سوال است و 70 دقیقه زمان برای پاسخگویی به خود اختصاص می دهد. درس ریاضیات در دفترچه اول قرار دارد.

ریاضی کلاسینو
از آنجایی که پیش تر درباره اهمیت ریاضیات گفتیم، می دانیم که چقدر تمرکز بر این موضوع از ارزش زیادی برخوردار است. به ویژه اینکه بسیاری از دانش آموزان در این درس دشوار به مشکل می خورند و یا نمی دانند چگونه آن را مطالعه کنند.
به همین منظور کلاسینو کلاس هایی را ترتیب داده تا داوطلبان کنکور بتوانند به راحتی نتیجه دلخواه خود را به دست آورند. اساتید برتر کشور در این کلاس ها مشغول به تدریس هستند.
در کلاس های ریاضی کلاسینو، هر مبحث با دقت برای دانش آموزان بررسی و تجزیه و تحلیل می شود. اساتید جزوه های طراحی شده خود را بر روی پنل شرکت کنندگان قرار می دهند.
این آموزش ها از پایه صورت می گیرد و محاسبات به گونه ای صورت می گیرد که دانش آموز متوجه شود چگونه باید از طریق فرمول ها به پاسخ درست برسد.
شیوه برخورد با تست هر مطلب بسیار مهم است و از جمله مسائلی است که به دانش آموزان آموزش داده می شود.

درگیری با سوال باعث می شود ذهن دانش آموز برای حل سوالات بعدی خسته شود و داوطلب با مشکل جدی برخورد کند. از طرفی دانش آموز باید در کمترین زمان بتواند به پاسخ درس برسد. وگرنه زمان خود را از دست می دهد. فرمول های کتاب درسی این امکان برای پاسخگویی سریع و با محاسبات کم را از دانش آموزان سلب کرده است. بنابراین امروزه اساتید برای حل تست ها به سرعت و با دقت بالا، روش هایی را آموزش می دهند. این روش ها به منظور آن است که دانش آموزان از صحت پاسخ به دست آمده اطمینان داشته باشند.
برخی از روش هایی که اساتید آموزش می دهند شاید مارا به پاسخ سریع برساند. اما نمی توان اعتماد کرد که این پاسخ ها همان پاسخ های درست باشند. پس باید استادی را پیدا کنیم که اطمینان داشته باشیم می توانیم از این روش در هر مسئله ای استفاده کنیم.
اساتید کلاسینو از جمله اساتیدی هستند که برای مسئله های ریاضی میانبر ایجاد می کنند و شیوه خاص خود را برای تدریس دارند. این استادان برای هر روش خود اثبات ارائه می دهند و به واسطه این روش ها بسیاری از دانش آموزان را به رتبه های برتر تبدیل کرده اند. دلیل اعتماد به این اساتید را دانش آموزان سابق آنها تضمین می کنند.
کلاس های استادان ریاضی کلاسینو به هیچ عنوان خسته کننده نیستند. چرا که علاقه به درس ریاضی و تدریس آن در کلاس های ایشان در جریان است. همچنین دانش آموز را در این راه با خود همراه می کنند.

اساتید ریاضی کنکور کلاسینو
در ادامه به معرفی اساتید ریاضی کلاسینو می پردازیم:

1.    استاد آریان حیدری: آقای آریان حیدری متولد سال 1364 و دارای مدرک لیسانس مهندسی کامپیوتر و مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار های کوچک است. استاد حیدری موفق به کسب لقب ژنرال ریاضی شد. آقای آریان حیدری علاوه بر کنکور در زمینه IQ نیز تدریس می کند. کلاس های استاد حیدری برای هر سه رشته نظری می باشد.
 
2.    استاد خسرو محمد زاده: استاد خسرو محمد زاده از اساتید ریاضی انسانی کلاسینو است. استاد محمدزاده بیش از دو دهه سابقه تدریس دارد.
 
3.    استاد بابک سادات: استاد بابک سادات متولد خرداد 1361 است. استاد سادات دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی از دانشگاه امیر کبیر می باشد. استاد سادات به عنوان مبتکر روش های نوین آموزش ریاضیات بدون فرمول و با مفاهیم ساده معرفی می شود و کلاس های ایشان برای رشته های تجربی و ریاضی است.
 
4.    استاد بهرام جلالی: استاد بهرام جلالی تدریس هندسه و گسسته را بر عهده دارند. استاد جلالی بیش از 18 سال سابقه تدریس در زمینه تدریس هندسه و گسسته دارد. آقای بهرام جلالی یکی از بهترین مدرس های هندسه و گسسته می باشد.
 
5.    استاد محمد صحت کار: استاد صحت کار بیش از 25 سال سابقه تدریس دارد. آقای محمد صحت کار فارغ التحصیل مهندسی برق از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

منبع وب سایت : https://classnew.ir


 
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها