به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۸۲۲۴۵

رکورد شكنی نارندرا مودی  در شبکه ایکس 

رکورد شكنی نارندرا مودی  در شبکه ایکس 
گروه بین الملل: نارندرا مودری، نخست‌وزیر هند رکورد بیشترین فالوئر در میان رهبران جهان در شبکه اجتماعی ایکس را شکست و دنبال‌کنندگان او در این شبکه اخیرا به صد میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسید.
مودی ۷۳ ساله که سومین دوره نخست‌وزیری خود در کشوری با جمعیت ۱/۴ میلیاردی را پس از انتخابات سراسری امسال آغاز کرد، حضور قدرتمندی در شبکه‌های اجتماعی دارد.
ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و ایکس (توییتر سابق)، در پستی به نخست‌وزیر هند داشتن بیشترین فالوئر در ایکس را به او تبریک گفت.
تعداد فالوئرهای مودی در حال حاضر بیش از دو برابر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، است.در ۱۴ ژوئیه، تعداد فالوئرهای نخست‌وزیر هند در شبکه اجتماعی ایکس به ۱۰۰ میلیون نفر رسید.  مودی به همین مناسبت در پستی نوشت: «از حضور در این رسانه پر‌جنب‌و‌جوش خوشحالم.»او نوشت که «به مباحثه، مناظره، نظرات، تاییدات مردم، انتقادهای سازنده و موارد دیگر اهمیت خواهم داد.»مودی به انتشار فعالانه اطلاعات از طریق رسانه‌های اجتماعی مشهور است. او فعالیت‌ها، سیاست‌ها و واکنش‌های خود به رویدادهای داخل و خارج از کشور را به زبان‌های انگلیسی و هند در این شبکه‌ها منتشر می‌کند.او در سال ۲۰۰۹ به شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، پیوسته بود.
 
برچسب ها: هند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها