به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۸۲۴۹۱

تاریخ علیه بارسا:اتلتیک مثل استخوانی در گلو

تاریخ علیه بارسا:اتلتیک مثل استخوانی در گلو
گروه ورزشی:تاریخ نشان می‌دهد که اتلتیک بیلبائو در مورد فروش ستاره‌های بزرگش تا چه اندازه سختگیر است و هرگز حاضر به مذاکره نمی‌شود.به گزارش "ورزش سه"، این روزها بحث جدایی نیکو ولیامز از بیلبائو و انتقالش به بارسا داغ دنبال می‌شود اما موضع باشگاه باسکی تغییر نکرده و می‌گویند حاضر به مذاکره برای فروش نیکو نیستند و هر باشگاهی او را می‌خواهد 58 میلیون یورو بند فسخ را یک‌جا پرداخت کند.

تاریخ نشان می‌دهد که اتلتیک هرگز موضع خودش را عوض نمی‌کند. اولین مورد به فرناندو یورنته بر می‌گردد. او در سال 2012 اعلام کرد که قصد جدایی دارد و می‌خواهد به یوونتوس برود. اتلتیک بند فسخ را طلب کرد ولی یووه حاضر به پرداختش نشد. یک سال از قرارداد یورنته باقی‌مانده بود و او در فصل 13-2012 به نیمکت میخ شد تا تابستان بعد به عنوان بازیکن آزاد به یووه برود.همان تابستان بایرن نیز برای جذب خاوی مارتینز اقدام کرد و اتلتیک برای او نیز بند فسخ 40 میلیون یورویی تقاضا کرد. بایرن رقم را واریز کرد و خاوی به مونیخ رفت.

مورد دیگر اندر هررا است که در تابستان 2014 منچستریونایتد بند فسخ او را پرداخت کرد. عجیب اینکه یونایتد حاضر شده بود همان رقم را در مذاکره با اتلتیک بدهد ولی باشگاه باسکی اصرار داشت که برای فروش بازیکنش مذاکره نمی‌کند.آیمریک لاپورت نیز در تابستان 2018 به سیتی رفت و جدایی او نیز با بند فسخ همراه بود. البته این یک جدایی دوستانه بود و هرگز مشکلی بین بازیکن و باشگاه ایجاد نشد. کپا آخرین موردی است که اینچنین از بیلبائو جدا شده است. چلسی با پرداخت 80 میلیون یورو بند فسخ او را خرید تا گران‌ترین گلر دنیا شود.به این ترتیب بارسا می‌داند که باید به هر ترتیبی شده 58 میلیون یورو اعتبار لازم برای خرید نیکو را فراهم کند چون بیلبائو هرگز حاضر به مذاکره مستقیم و تخفیف احتمالی نخواهد شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها