به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۸۲۸۴۵

اکران افق: یک حماسه آمریکایی به تعویق افتاد

اکران افق: یک حماسه آمریکایی به تعویق افتاد
گروه فرهنگی:تاریخ نمایش عمومی قسمت دوم وسترن اکشن جدید کوین کاستنر با نام «افق: یک حماسه آمریکایی» به زمانی نامعلوم موکول شده است.به گزارش صبا، تا قبل از این قرار بود دومین قسمت این فیلم در تاریخ ۱۶ آگوست اکران عمومی شود. دلیل تاخیر در اکران عمومی قسمت دوم فیلم، شکست فجیع تجاری و غیرمنتظره قسمت اول آن اعلام شده است.

در شرایط فعلی، مشخص نیست افق ۲ چه زمانی رنگ پرده سینما را به خود خواهد دید و موضوع نمایش عمومی آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.در بیانیه مدیران شرکت فیلمسازی نیولاین از جمله آمده است: «ما تصمیم گرفتیم افق ۲ را در تاریخ اعلام شده قبلی یعنی ۱۶ آگشت به روی پرده سینماها نفرستیم. این کار کمک می کند تا تماشاگران فیلم فرصت کافی برای ارزیابی و تحلیل داستان قسمت اول داشته باشند. این مسئله کمک می کند تا آنها با روحیه و حال و هوای بهتری به تماشای داستان و ماجراهای قسمت دوم بنشینند.»

امید تهیه کنندگان فیلم این است که نمایش آن در پلتفرمهای دیجیتالی و استریم و پی او او دی ها زمینه را برای درک بهتر ماجراهای قسمت اول فراهم کند، تا به کمک آن داستان قسمت دوم ادامه پیدا کرده و تماشاگران با آن همراهی کنند.

منابع نزدیک به نیولاین می‌گویند کوین کاستنر از شکست سخت تجاری قسمت اول افق شگفت زده شده و هنوز باور ندارد که از نظر تجاری چه بر سر فیلم مورد علاقه اش آمده است.این بازیگر/ فیلمساز قبل از اکران عمومی افق صراحتا صحبت از سرمایه گذاری شخصی ۳۸ میلیون دلاری اش روی افق کرده بود.

افق در سه روز اول اکران عمومی تنها ۱۱ میلیون دلار فروش کرد و این در حالی بود که برای تولید آن حدود ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری شده بود.کاستنر که در کنار کارگردانی یکی از نقش های اصلی فیلم را نیز بازی کرده، دو قسمت اول و دوم را پشت سرهم فیلمبرداری کرد.

کاستنر کلید فیلمبرداری قسمت سوم را اواسط ماه می‌زد و به دلیل شروع تبلیغات قسمت اول برای نمایش در جشنواره فیلم کن، آنرا نیمه تمام گداشت. حالا معلوم نیست ادامه فیلمبرداری افق ۳ در تاریخ اعلام شده قبلی یعنی اواسط ماه آگوست از سر گرفته می شود یا نه.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها