به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۸۹۷۱۸

رونالدو: بازی برابر مودریچ افتخار من است

رونالدو: بازی برابر مودریچ افتخار من است
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو پس از بازی تیم ملی پرتغال برابر تیم ملی کرواسی به لوکا مودریچ ادای احترام کرد.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی کرواسی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد.

این بازی برای رونالدو بسیار خاطره انگیز بود چون موفق شد نهصدمین گل دوران فوتبالش را در این دیدار وارد دروازه کرواسی کند و رکورد جدیدی را به نام خودش به ثبت برساند.او در این بازی برابر یکی از هم‌تیمی‌های سابقش در رئال مادرید به میدان رفت که رابطه بسیار خوبی هم با او داشت و پس از پایان این بازی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مودریچ گفت: "من و لوکا دوستان بسیار خوبی هستیم. خیلی خوشحال هستم که او هنوز در زمین حضور دارد و بازی می‌کند.

به نظر من بازی او همچنان فوق العاده است. بازی کردن مقابل مودریچ و البته تیم ملی کرواسی باعث افتخار من است. هم من و هم او همچنان در شرایط بسیار خوبی هستیم و می‌توانیم به بازی کردن ادامه دهیم."مودریچ و رونالدو سالیان طولانی در ترکیب رئال مادرید با یکدیگر همبازی بودند و افتخارات بسیاری را در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در کنار هم به دست آوردند.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها