به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۸۲۶۲۴

استیو کارل در یک سریال غیرمتعارف کمدی

استیو کارل در یک سریال غیرمتعارف کمدی
گروه فرهنگی:استیو کارل که بیشتر برای نقش‌های کمدی‌اش معروف است، قرارداد بازی در یک سریال جدید را امضا کرد.به گزارش صبا، استیو کارل قرار است در یک مجموعه کمدی بازی کند که فعلا نامی ندارد توسط شبکه معتبر اچ بی او تولید می‌شود.
 
نزدیکان به اچ بی او گفته‌اند نقش کارل در این سریال بسیار خاص و از آن دست نقش‌هایی است که تا مدت‌ها در یاد و خاطره تماشاگران باقی خواهد ماند.سریال تازه بازیگر در مایه‌های کمدی و طنز است و بیل لاورنس برنامه ساز سرشناس قاب کوچک، خالق و تهیه کننده اصلی آن است.

سازندگان مجموعه که امید زیادی به موفقیت کلان آن دارند، از هم‌اکنون اعلام کرده‌اند آماده تولید فصل‌های دوم و سوم آن نیز هستند!فعلا فصل اول سریال در ۱۰ اپیزود تهیه خواهد شد و لاورنس در کنار ۲ نویسنده دیگر، کار نگارش فیلمنامه این ۱۰ قسمت را تمام کرده است.

نزدیکان به شبکه اچ بی او گفته‌اند برای خرید امتیاز تولید این سریال کمدی، مدیران این شبکه جنگ سختی با چند شبکه دیگر تلویزیونی و پلتفرم‌های دیجیتالی داشته‌اند.مدیران شبکه این ادعا را مطرح کرده‌اند که با این سریال، مجموعه‌های کمدی تلویزیونی وارد وادی تازه‌ای شده و با یک تحول بزرگ روبه‌رو خواهند شد.

این در حالی است که هیچ اطلاعاتی پیرامون داستان سریال و نوع نقش و کاراکتر استیو کارل در دست نیست و تهیه کنندگانش، ترجیح داده‌اند چیزی در این رابطه در اختیار رسانه‌ها و تماشاگران علاقه‌مند قرار ندهند.

در حال حاضر معلوم نیست این سریال کمدی غیرمتعارف برای چه زمانی روی آنتن خواهد رفت.
استیو کارل این روزها انیمیشن «من نفرت انگیز ۴» را روی پرده سینماها دارد که در آن به‌جای کاراکتر محبوب گرو ابر شر دنیای کارتونی این فرانچایز صحبت کرده است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها