به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۸۲۹۱۸

عشق‌ستاره‌بایرن به بارسا:به یاد روزهای خوب

عشق‌ستاره‌بایرن به بارسا:به یاد روزهای خوب
گروه ورزشی:یوشوا کیمیش مشتاق همکاری دوباره به هانسی فلیک است و بارسلونا مقصد مورد علاقه او است.به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیمیش با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد اما هنوز خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست و شایعات بسیاری هم درباره تمایل مدیران این باشگاه به فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش می‌رسد.

این بازیکن فصل گذشته مشکلات بسیاری با توماس توخل داشت و پیش‌بینی می‌شد که با جدایی این مربی آلمانی بتواند به حضورش در مونیخ ادامه دهد اما  پیشنهادی که از سوی مدیران این باشگاه دریافت کرد چندان به مذاقش خوش نیامده و به نظر می‎‌رسد که مایل است به زودی بایرن را ترک و بازی در لیگ دیگری را تجربه کند.

چند باشگاه لیگ برتری از جمله منچسترسیتی و منچستریونایتد و همچنین بارسلونا از جمله باشگاه‌هایی هستند که پیش از این گفته شده بود علاقه زیادی به جذب او دارند و روزنامه اسپورت خبر داده است که بارسا مقصد مورد علاقه این ستاره آلمانی به حساب می‌آید چون او مشتاق است که تحت هدایت هانسی فلیک بار دیگر به میدان برود.

این دو پیش از این روزهای بسیار خوبی را در بایرن سپری کرده بودند و بارسا هم علاقه زیادی به جذب کیمیش دارد اما ترجیح می‌دهد که او را در تابستان سال آینده و به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به خدمت بگیرد. هفته قبل به نظر می‌رسید که جدایی او از بایرن در سال ۲۰۲۵ و پس از پایان مهلت قراردادش کمی بعید است اما حالا این احتمال افزایش پیدا کرده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها