به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۸ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۴۸۳۹۲۹

حمله جنجالی شمشیرباز گرجستانی به داور خانم

حمله جنجالی شمشیرباز گرجستانی به داور خانم
گروه فیلم:شمشیرباز گرجستانی داور را مقصر حذف خود از المپیک پاریس دانست و به سوی او حمله ‌ور شد.به گزارش ایسنا، در رقابت‌های شمشیربازی سابر بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ساندرو بازادزه شمشیرباز مطرح گرجستان که مدال نقره و برنز انفرادی جهان را در کارنامه دارد در یک دیدار حساس برابر محمد عامر از مصر شکست خورد.

در حالی که بازی ۱۴ بر ۱۴ برابر بود، امتیاز آخر به بازیکن مصری داده شد و شمشیرباز گرجستان در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.این بازیکن پس از اینکه امتیاز آخر به بازیکن مصر داده شد، عصبانی شد و به سمت داور که خانم و از کشور اسپانیا بود، رفت و او را با انگشتش تهدید کرد. داور سپس به سمت رختکن رفت و شمشیرباز گرجستانی چند متر پشت سر او دوید.
 
بازادزه به همکار داور گفت: "او زندگی مرا خراب کرد. او من را کشت. وقتی از او توضیح خواستم، برگشت و رفت. بازی های المپیک! عدالت کجا است؟" تماشاگران نیز در سالن مسابقه شمشیرباز سابر گرجستان را هو کردند.
....
از نکات جالب ویدیو خونسردی عجیب کریستین بائو مربی فرانسوی بازادزه بود. در حالی که بازادزه با عصبانیت در حال صحبت با سرداور  و دیگر عوامل بازی بود، بائو خونسردانه صحنه مسابقه را ترک کرد. بائو مدتی گفته می‌شد مربی ایران است که بی سر و صدا  کنار رفت.
برچسب ها: المپیک پاریس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها