به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۳:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۸۴۶۶۳

یک بازیکن خارجی جدید در استقلال خوزستان

یک بازیکن خارجی جدید در استقلال خوزستان
گروه ورزشی:مدیرعامل استقلال خوزستان از جذب یک بازیکن فرانسوی جدید خبر داد.به گزارش "ورزش سه"، کیوان بابادی، مدیرعامل استقلال خوزستان، طی گفتگویی به تشریح وضعیت این تیم پرداخت. او در بخشی از صحبت‌هایش درخصوص نحوه یارگیری در این تیم آن هم با توجه به تغییرات روی نیمکت توضیحاتی را ارائه کرد.

علاقه‌مندان به این تیم می‌خواهند بدانند درحالی‌که مربی خارجی شاغل در این باشگاه شناختی از فوتبال ایران ندارد، چه کسی مسئولیت یارگیری و انتخاب بازیکن را بر عهده دارد.مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد نحوه یارگیری توضیح داد: «هیچ اعتقادی به کمیته فنی و مدیر فنی ندارم. تکلیف آنها با همان اظهارات چند سال قبل علی پروین مشخص است. من نمی‌خواهم با این قبیل شلوغ‌بازی‌ها به تیم خودم چالش وارد کرده و توقع ایجاد کنم. تمام بازیکنانی که به خدمت گرفتیم قبل از ورود سرمربی به ایران با او هماهنگ شد. درواقع مربیان داخلی که داشتیم نظر او را پرسیدند.»

وی اظهار داشت: «طی ویدئوکال‌هایی که با مربی‌مان داشتیم، سیستم پایه و ویژگی بازیکنان موردنیازش را به ما اعلام کرد، در نتیجه مارکتی را با توجه به اظهارات او برای خودمان تعریف کردیم. در این مدت بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم و هر بازیکنی که در مارکت ما بود با شاخص‌ها و ویژگی‌هایی که داشت به اطلاع مربی رسید. او نیز آنها را ارزیابی کرد، دستور جذب بازیکن را داد، من جذب کردم و هیچ بازیکنی بدون نظر بوژوویچ جذب نشد. شخص من هیچ دخالتی در انتخاب‌ها نداشته‌ام، چون تحمیل در فوتبال را می‌فهمم. همان‌طور که باید یک روزی کادر فنی را به‌خاطر نتایج خوب تشویق کنم به‌خاطر نتایج بد نیز باید پاسخگو باشند، درنتیجه اگر بازیکنی از طرف من جذب شود سر من پایین خواهد بود.»

بابادی افزود: «با جذب یکی، دو بازیکن دیگر پرونده نقل‌وانتقالات ما بسته خواهد شد‌. به‌زودی بازیکنان خارجی که جذب کرده‌ایم به ما ملحق می‌شوند و تمرینات با نفرات کامل برگزار می‌شود. به‌جز تمدید ساویو و جذب نونس، اخیرا با گوئی وانا یک وینگر فرانسوی به توافق رسیده‌ایم که فکر می‌کنم بازیکن بسیار باکیفیتی است و درطول فصل به ما کمک خواهد کرد. با یک مدافع دیگر نیز درحال مذاکره هستیم که مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها