به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۸۴۸۶۱

آخر‌همه فینال‌ها:آلکاراس مانع گُلدن‌اسلَم نواک

آخر‌همه فینال‌ها:آلکاراس مانع گُلدن‌اسلَم نواک
گروه ورزشی: کارلوس آلکاراس امروز برابر نواک جوکوویچ یک هدف خاص دارد، اینکه نگذارد دست اسطوره تنیس به گلدن اسلم برسد.به گزارش "ورزش سه"، جوان‌ترین فینالیست از زمان المپیک سئول 88، کارلوس آلکاراس، در برابر مسن‌ترین، نواک جوکوویچ. دوئل نسل‌ها بین اسپانیایی و اعجوبه صرب امروز بعدازظهر (15.30) هفتمین فصل خود را تجربه می‌کند. آنها در دوئل‌های قبلی هر کدام سه برد را به دست آورده‌اند.

تنها 21 روز از آخرین فینال ویمبلدون می‌گذرد که در آن آلکاراس پیروزی خود را در برابر نواک تکرار کرد. نوله پس از عمل جراحی زانو در 5 ژوئن در پاریس به‌موقع به این رویداد رسید.جوکوویچ معجزه جدیدی را رقم زد زیرا او به پایتخت فرانسه بازگشته است، اما این‌بار برای تحقق آخرین رویای خود و با راکتی که در دست دارد.

نواک با 24 عنوان گرند اسلم، جام دیویس و هفت قهرمانی ATP، تنها یک افتخار را کم دارد، قهرمانی. جوکوویچ با پنج حضور در المپیک می‌داند که در 37 سالگی آخرین قطار خود را پیش رو دارد. به همین دلیل سعی می‌کند فشار را از بین ببرد: «صربستان یکشنبه این هفته یک مدال می‌گیرد.»

برای او مقام اول با مقام دوم یکی نیست و همچنین برای آلکاراس که هر بار که به زمین تنیس می‌پرد، رکوردهای زودرس را می‌شکند. او می‌گوید: «فینال‌ها برای بردن هستند.» کارلیتوس، در 21 سالگی، می‌خواهد یک فینال دیگر را ببرد، المپیک.از 19 فینال قبلی، او 15 فینال را برنده شده است، از جمله چهار فینال در مسابقات اصلی که فشار مشابه بازی امروز است. آلکاراس امروز می‌تواند به رکورد الگوی خود رافا نادال برسد که در پکن 2008 قهرمان شد و طلا گرفت.

جوکوویچ برای تبدیل شدن به پنجمین تنیسوری بازی می‌کند که گُلدن اسلَم را کامل می‌کند: برنده شدن در هر 4 گرند اسلم‌های تنیس و طلای المپیک. آندره آغاسی، رافائل نادال، استفی گراف و سرنا ویلیامز قبلا این کار را انجام داده‌اند.نواک هشدار داد: شکست دادن کارلوس بزرگ‌ترین چالش است، اما من آمادگی بیشتر و تحرک بهتری نسبت به ویمبلدون دارم.پاریس برای یک فینال تاریخی لباس خواهد پوشید. مادر تمام فینال‌ها.
برچسب ها: نواک جوکوویچ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها