به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۴۸۵۲۶۸

در انتظار یک جابجایی عجیب در قزوین و انزلی

در انتظار یک جابجایی عجیب در قزوین و انزلی
گروه ورزشی: شنیده می‌شود که احتمال جابجایی سعید دقیقی و مازیار زارع طی روزهای آینده وجود دارد.به گزارش "ورزش‌سه"، شرایط برای ملوان بندرانزلی و شمس آذر طی روزهای اخیر به شکل مشابهی رقم خورده است. در قزوین مازیار زارع از اوضاع مالی و عدم پایبندی مدیران باشگاه به قول‌هایشان شکایت داشت و حالت مشابهی نیز برای سعید دقیقی در انزلی پیش آمده است.

دقیقی سال گذشته توانست عملکرد درخشانی با شمس آذر داشته باشد و تیمش را به عنوان شگفتی ساز مسابقات مطرح کرد. از سوی دیگر مازیار زارع که در لیگ بیست و دوم توانست پس از سال‌ها ملوان را به لیگ برتر برساند، به دلیل مهیا نبودن شرایط مالی از سمت خود کناره گیری کرد تا مهدی تارتار تحت مالکیت و مدیریت جدیدی سرمربی انزلی شود.حالا مازیار و سعید دقیقی در موقعیت مشابه و مبهمی قرار دارند. زارع از سمت خود در قزوین استعفا داده و سعید دقیقی هم از وضعیت گلایه کرده و تصمیم برای جدایی گرفته است.

در این شرایط خبر شنیده‌ها از اتفاق عجیبی حکایت دارند که ممکن است باعث جابجایی سعید دقیقی و مازیار زارع در دو استان گیلان و قزوین بشود که در همسایگی هم قرار دارند.
در این زمینه گفته می‌شود که مازیار زارع حتی جلسه ای با دنیامالی برگزار کرده و این احتمال وجود دارد که هر چه زودتر کارش را بار دیگر به عنوان سرمربی جدید ملوان آغاز کند.

همچنین شنیده می‌شود که در صورت بازگشت مازیار زارع به ملوان، پژمان نوری هم قید هدایت چوکای تالش را خواهد زد و به عنوان مدیر فنی مسئولیت جدیدی را در باشگاه ملوان بندرانزلی که خانه او و مازیار زارع به شمار می‌رود، برعهده خواهد گرفت.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها