به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۸۵۳۷۶

مدیر برنامه‌ مارلون براندو و مریلین مونرو درگذشت

مدیر برنامه‌ مارلون براندو و مریلین مونرو درگذشت
گروه فرهنگی:جی کانتر مدیر برنامه‌های مارلون براندو، مریلین مونرو و گریس کلی که از مدیران تولید هالیوود بود، در ۹۷ سالگی درگذشت.به گزارش هالیوود ریپورتر، جی کانتر، نماینده بازیگران مشهوری چون مارلون براندو، مریلین مونرو و گریس کلی، دیروز سه‌شنبه در خانه‌اش در بورلی هیلز درگذشت. او ۹۷ ساله بود.
 
وی که در طول جنگ جهانی دوم در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرده بود، پس از جنگ در MCA شروع به کار کرد و وقتی فقط ۲۲ سال داشت، مسئول آوردن براندو از ایستگاه قطار به استودیو شد و از همان جا این ۲ با هم دوست شدند و براندو به مشتری دیرینه وی بدل شد. او در ادامه کارش نماینده چهره‌های دیگری از جمله وارن بیتی، جین کلی و رونالد ریگان شد.

کانتر زمانی که MCA یونیورسال را خرید، به لندن نقل مکان کرد و کارش نظارت بر تولیدات استودیو در اروپا بود. وقتی استودیو فعالیت‌های اروپایی را تعطیل کرد، او یک شرکت تولیدی را با الیوت کاستنر و آلن لاد جونیور تاسیس کرد و وقتی در فاکس قرن بیستم کار می‌کرد همکاری طولانی مدتی با لاد داشت و آنجا در تهیه فیلم‌هایی مانند «ارابه‌های آتش»، «جنگ ستارگان»، «بیگانه»، «بلید رانر»، «نورما ری» و «تلما و لوئیز» کار کرد.

کانتر با دوست قدیمی‌اش مل بروکس در فیلم‌های «فرانکنشتاین جوان»، «فیلم خاموش»، «اضطراب زیاد»، «گوی فضایی» و «زندگی بوی بد» همکاری کرد.این تهیه کننده بخشی از یک گروه ناهار هفتگی طولانی مدت بود که شامل مدیران و فیلمسازان سابق فاکس از جمله بروکس، لاد، ریچارد دانر، فردی فیلدز، پل مازورسکی و ریچارد بنجامین می‌شدند. کانتر جمعه گذشته برای آخرین بار در این ناهار گروهی در بورلی هیلز حضور یافت.
مرجع : مهر
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها