به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۸۵۷۵۴

زیان ۱۱ میلیارد دلاری برادران وارنر در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴

زیان ۱۱ میلیارد دلاری برادران وارنر در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴
گروه فرهنگی: برادران وارنر دیسکاوری اعلام کرد که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۱.۲ میلیارد دلار زیان مالی داشته است. این کمپانی چهارشنبه این هفته گزارش داد که پس از خریداری چندین شبکه تلویزیونی با قراردادی ۹.۱ میلیارد دلاری و هزینه کردن ۲.۱ میلیارد دلار دیگر در خریداری کمپانی‌های دیگر حدود ۱۱.۲ میلیارد دلار زیان دیده است.
 
به گزارش صبا، دیوید زاسلاو مدیر کمپانی برادران وارنر دیسکاوری به صورت غیرمستقیم می‌گوید دوران شبکه‌های تلویزیونی به سر آمده است: «می‌توان گفت که حتی دو سال پیش، ارزشگذاری‌های بازار و شرایط حکمفرما بر کمپانی‌های رسانه قدیمی نسبت به امروز بسیار تفاوت دارد.»

با ظهور شبکه‌های استریم مخاطبان شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و کابلی کاهش شدیدی داشته و حتی رویدادهایی مثل المپیک به برادران وارنر و دیسکاوری که تمامی این مسابقات را پوشش می‌دهد کمکی نکرده است.

زاسلاو که با فیلم‌هایی چون «تلماسه» (Dune) به موفقیت‌های تجاری نادری هم دست پیدا کرده، توضیح می‌دهد که ابهامات موجود پیرامون حقوق پخش رویدادهای ورزشی از جمله ان‌بی‌ای و کاهش استقبال از شبکه‌های ماهواره‌ای و کابلی باعث شده است برنامه‌های کمپانی تغییر کند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها