به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۹ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۸۵۶۲۵

شروع «مگان ۲» در سکوت خبری

شروع «مگان ۲» در سکوت خبری
گروه فرهنگی: کار فیلمبرداری دومین قسمت درام ترسناک و دلهره آور «مگان» بی سروصدا و دور از چشم خبرنگاران آغاز شد.به گزارش  صبا،جیسن بلوم تهیه کننده اصلی فیلم خبر از نمایش عمومی فیلم در ماه ژوئن ۲۰۲۵ می دهد.
 
کلید فیلمبرداری مگان ۲ در شرایطی زده شده که کسی اطلاعی از داستان و چند و چون ماجراهای آن ندارد.این همه در حالی است که چندی قبل گفته شده بود مگان ۲ برای اکران عمومی در تاریخ ژانویه ۲۰۲۵ آماده خواهد شد. دلیل تعویق زمان نمایش عمومی فیلم از ماه ژانویه به ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ اعلام نشده است.

جیسن بلوم که خود از فیلمسازان سرشناش ژانر ترس و دلهره است، به عنوان مشاور فیلمنامه نویس هم با پروژه همکاری دارد.فیلمنامه مگان تازه را تیم دونفره یرارد جانستون و آکلا کوپر نوشته اند و خودشان کارگردانی آنرا نیز به عهده دارند.

در کنار چند بازیگر اصلی قسمتهای قبلی، تعدادی بازیگر تازه وارد هم در قالب کاراکترهای تازه وارد داستان فیلم بازی می کنند.آلیسون ویلیامز و ویولت مک گراو یک بار دیگر نقش جما عروسک روبات مرگ آفرین و کدی دختری که صاحب عروسک است را بازی می‌کنند.

ظاهرا تماشاگران باید شاهد آدمکشی‌های تازه عروسک روبات گونه داستان باشند که در قسمت اول از یک عروسک بی‌آزار و دوست داشتنی تبدیل به یک هیولای شیطانی قاتل شد.مگان ۲ با هزینه تولید معمولی حدود ۴۰ میلیون دلاری تولید می شود. قسمت قبلی فیلم با هزینه اندک ۱۲ میلیون دلاری خود موفق به فروش بسیار خوب جهانی ۱۸۱میلیون دلاری شد که ۹۵ میلیون دلار آن اختصاص به گیشه آمریکای شمالی داشت.استقبال بالای تماشاگران از فیلم بسیار غیرمنتظره بود و تحلیل گران اقتصادی سینما را به‌شدت شگفت زده کرد. این در حالی است که سازندگان فیلم هم انتظار چنین موفقیت کلانی را برای آن نداشتند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها