به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۱۹:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۴۸۶۰۹۵

زندایا و رابرت پتینسون در فیلم کارگردان نروژی

زندایا و رابرت پتینسون در فیلم کارگردان نروژی
گروه فرهنگی: شرکت مستقل فیلمسازی آ ۲۴ تازه‌ترین محصول سینمایی‌اش را با نام «درام» وارد مرحله تولید می‌کند که توسط کریستوفر بورگلی فیلمساز مولف نروژی ساخته می‌شود.به گزارش صبا، قرار است زندایا و رابرت پتینسون نقش های اصلی فیلم را به عهده بگیرند.مدیران این شرکت فیلمسازی هم اکنون مشغول مذاکرات نهایی با این دو بازیگر برای همکاری با آن هستند.

نکته جالب قرار گرفتن کریستوفر بورگلی فیلمساز مولف نروژی در پشت دوربین این فیلم انگلیسی زبان است.فعلا اطلاع چندانی از داستان فیلم و حال و هوای کلی آن در دست نیست و تهیه‌کنندگانش در این رابطه سکوت کرده‌اند.

اما شنیده می‌شود که فیلم با حال و هوایی رمانتیک و در شرایطی که دو کاراکتر اصلی‌اش هنوز نتوانسته‌اند دوستی نزدیکی پیدا کنند، اتفاقی پیش‌بینی شده تمام تحلیل ها را برهم زده و موقعیتی جدید خلق می کند.خلق این موقعیت تازه، دو شخصیت محوری داستان را به سمت و سویی غیرمنتظره و ناآشنا می برد تا ماجراهای خود را پی بگیرد.

شرکت آ ۲۴ درام را با همکاری شرکت مستقل فیلمسازی اسکوآر پگ تهیه می کند که تاکنون تولید کننده چند اثر نمستقل بوده است.تازه‌ترین محصولات اسکوآر پک «مرگ یک تک شاخ» با بازی پل رود و جنا اورتگا و «ادینگتن» با بازی واکین فونیکس، اما استون و پدرو پاسکال است.

تهیه کنندگان درام از حالا چشم امید به موفقیت‌های اسکاری آن در رشته‌های اصلی و مهمی چون بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه و خود فیلم در رشته بهترین فیلم دوخته اند.این در حالی است که هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری انتخاب نشده و تاریخ اکران عمومی آن هم تعیین نشده است.

امسال برای زندایا سال خوبی بوده است. دو فیلم «دون/ تلماسه ۲» و «چلنجرز» او توانسته‌اند فروش های خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها کرده و نظر مثبت منتقدان سینمایی را نیز به خود جلب کنند.

پتینسون هم به‌زودی با «میکی ۱۷» درام علمی تخیلی بونگ جون هو در ماه ژانویه به دیدار تماشاگران سینما می آید. او در دو سال اخیر درگیر بازی در نقش مرد خفاشی در اکشن ابرقهرمانانه «بتمن» کمپانی برادران وارنر بوده است.پتینسون اخیرا صدای خود را در نسخه انگلیسی زبان «پسر و مرغ ماهیخوار» هایائو میازاکی، به کاراکتر مرغ ماهیخوار خاکستری رنگ قرض داد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها